در حالیکه آینده ممفیس دیپای، مهاجم هلندی بارسلونا، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد گزارش‌ها حاکی است او توسط باشگاه کاتالان به یوونتوس پیشنهاد شده است.

پیشنهاد بارسا به یووه؛ دیپای را بخرید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، وبسایت گل در خبری اختصاصی مدعی شد باشگاه یوونتوس در حال بررسی خرید ممفیس دیپای از بارسلونا است. بر اساس این خبر بارسا که از ابتدای تابستان ستاره هلندی را به عنوان بازیکن مازاد اعلام کرده بود در تازه‌ترین اقدام برای واگذاری دیپای، او را به یووه پیشنهاد داده است.

بارسلونا در حال حاضر برای اینکه مشکلات مالی خود را برطرف کند مشغول تعیین تکلیف بازیکنانی است که از طرف کادر فنی بارسا مازاد اعلام شده‌اند. مدیریت بارسا می‌داند که برای ثبت خریدهای جدید مثل روبرت لواندوفسکی، رافینیا و ژول کنده یکی از پیش‌نیازها خداحافظی با چند بازیکن خواهد بود. در نتیجه اگر بارسا قرارداد خود با دیپای را فسخ کند یوونتوس این امکان را خواهد داشت که او را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد.

وبسایت گل می‌گوید مدیران برنامه‌های ممفیس دیپای به زودی با مدیران یوونتوس دیدار خواهند کرد تا درباره شرایط انتقال احتمالی او مذاکره کنند. نتیجه این مذاکرات آینده ستاره هلندی را مشخص خواهد کرد. این گزارش مدعی است بیانکونری به مهاجم هلندی ملی‌پوش بارسلونا علاقه دارد.

یوونتوس که امروز موفق شد انتقال فیلیپ کاستیچ از آینتراخت را قطعی کند بعد از رسمی شدن انتقال او پرونده ممفیس دیپای را با جدیت بیشتری دنبال خواهد کرد. ستاره هلندی احتمالا یکی از آخرین خریدهای بیانکونری در پنجره نقل و انتقالات تابستانی است.