داوید آلابا در حالی گل پیروزی بخش رئال مادرید را در دیدار امشب مقابل آلمریا به ثمر رساند که 28 ثانیه از ورودش به زمین سپری شده بود.

فقط 28 ثانیه برای زدن گل سه امتیازی (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، دقیقه 75 دیدار امشب رئال مادرید و آلمریا احتمالا برای مدت‌ها در ذهن هواداران رئال خواهد ماند. تیم کارلو آنچلوتی که در دقیقه 6 دروازه‌اش را باز شده دیده بود، در دقیقه 61 توسط لوکاس واسکز به گل تساوی رسید اما آنها همچنان به دنبال رسیدن به گل پیروزی بخش بودند.

در دقیقه 75 یک ضربه آزاد پشت محوطه جریمه آلمریا اعلام شده بود و آنچلوتی از همین فرصت استفاده کرد تا داوید آلابا را به زمین بفرستد.

ستاره اتریشی که چند روز قبل در سوپرجام اروپا یکی از گل‌های رئال را به ثمر رسانده بود، در دیدار امشب روی نیمکت نشست تا آنتونیو رودیگر در قلب خط دفاعی قرار بگیرد. اما این ضربه آزاد فرصتی بود تا آلابا راهی میدان شود و شانس خود را روی این ضربه که در زدنش مهارت زیادی دارد، امتحان کند.

پیش از ورود به زمین هم داویده آنچلوتی، پسر کارلتو، آخرین توصیه‌ها را به او کرد. آلابا به زمین رفت و مستقیما پشت ضربه آزاد ایستاد. بنزما و کروس هم برای لحظه‌ای کنار توپ ایستادند اما آلابا مصمم‌تر از آن بود که بخواهد اجازه بدهد بازیکن دیگری ضربه آزاد را بزند.

او با یک دورخیز نه چندان زیاد به سمت توپ حرکت کرد و ضربه تماشایی‌اش بعد از عبور از بالای دیوار دفاعی حریف، با تیر سایید و در گوشه تور جای گرفت؛ در حالی که فرناندو مارتینز، دروازه‌بان حریف، که طی بازی نمایشی قابل قبول داشت، در مقابل این ضربه هیچ کاری نتوانست انجام بدهد.

به این ترتیب آلابا تنها 28 ثانیه بعد از ورود به زمین گل پیروزی بخش رئال را به ثمر رساند و تنها با 15 دقیقه حضور در زمین به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.