فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید، در مورد دلیل قبول درخواست جدایی کاسمیرو توضیح داد.پرز توضیح داد؛ چرا با جدایی کاسمیرو موافقت کردیم؟

پرز توضیح داد؛ چرا با جدایی کاسمیرو موافقت کردیم؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، انتقال کاسمیرو به منچستریونایتد جمعه شب قطعی شد. هافبک برزیلی پس از 9 فصل بازی برای رئال و کسب همه جام های ممکن، در نهایت تصمیم گرفت راهی منچستریونایتد شود. به او قراردادی چهار ساله(با بند تمدید یک ساله) و دستمزد دو برابر رئال پیشنهاد شده بود. از هر جهت پذیرفتن این پیشنهاد به سود کاسمیرو بود و رئال مادرید نیز از این انتقال 70 + 15 میلیون یورو دریافت خواهد کرد. معامله ای که به سود دو طرف بود و در نهایت نیز نهایی شد.

تا هفته گذشته شاید هیچکس تصور جدایی کاسمیرو را نداشت اما رئال مادرید حالا باید بدون هافبک برزیلی خود به کار ادامه دهد. فلورنتینو پرز، رئیس رئال، در مورد جدایی کاسمیرو گفت:« کاسمیرو اسطوره رئال مادرید است و به خاطر سال ها بازی برای ما و عملکرد درخشان، این حق را داشت تا برای آینده اش تصمیم بگیرد و کسی هم مانعش نشود. وقتی درخواست جدایی داد، ما نمی توانستیم به او پاسخ منفی بدهیم. او نیاز به یک چالش جدید داشت و ما هم موفقت کردیم.»

پرز ادامه داد:« دوشنبه مراسم ویژه‌ای برای کاسمیرو داریم و با او به بهترین شکل خداحافظی خواهیم کرد. کاسمیرو برای ما فوق العاده کار کرد و نقش او در جام هایی که کسب کردیم، انکارنشدنی است. البته بدون کاسمیرو هم تیم کاملی هستیم و به کمک بازیکنانی که فصل گذشته سه جام مهم برای باشگاه کسب کردند، برای فتح همه جام‌ها تلاش خواهیم کرد.»