مدیر ورزشی بروسیا دورتموند با اشاره به شایعات پیوستن کریستیانو رونالدو به این باشگاه می‌گوید تصمیمات نقل و انتقالاتی دورتموند با هدف بالا بردن آمار بازدید شبکه‌های اجتماعی گرفته نمی‌شود.دورتموند: به خاطر لایک بیشتر رونالدو را جذب نمی‌کنیم

دورتموند: به خاطر لایک بیشتر رونالدو را جذب نمی‌کنیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره آینده کریستیانو رونالدو همچنان ادامه دارد و هر روز نام باشگاهی جدید به عنوان مقصد احتمالی او مطرح می‌شود باشگاه آلمانی بروسیا دورتموند هم در روزهای اخیر به این موج وارد شد تا خبرها و واکنش‌های متعددی درباره حضور رونالدو در این باشگاه مطرح شود.

در روزهای اخیر رئیس باشگاه دورتموند و سرمربی این تیم به شایعات واکنش نشان دادند. جدیدترین اظهارنظر در این باره از طرف سباستین کِل، مدیر ورزشی دورتموند، مطرح شد. او می‌گوید با اینکه پیوستن رونالدو می‌تواند آمار کلیک و بازدید سایت و شبکه‌های اجتماعی باشگاه را افزایش دهد اما در دورتموند برای سیاست‌های نقل و انتقالاتی با توجه به آمار بازدیدهای رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی تصمیم گرفته نمی‌شود.

سباستین کل در گفتگو با روزنامه آلمانی بیلد گفت:" کریستیانو رونالدو به بروسیا دورتموند منتقل نمی‌شود. موضع ما این است.

در این یکی دو روزه آمار بازدید ما در شبکه‌های اجتماعی به شدت افزایش پیدا کرد ولی ما در همین روزها اقداماتی انجام دادیم تا این شایعات فروکش کند. رونالدو یک فوتبالیست بی‌نظیر و بازیکنی در کلاس جهانی است ولی اینکه ما به خاطر شایعات به دنبال جذب یک فوتبالیست باشیم اصلا با سیاست‌های ما همخوانی ندارد".