فابینیو، هافبک لیورپول، از انتقادهایی که علیه فرد از سوی هواداران منچستریونایتد مطرح می‌شود ابراز ناراحتی کرد.

به جای متهم کردن بازیکنان یونایتد، راه حل پیدا کنید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف منچستریونایتد در دو بازی ابتدایی فصل جدید باعث شده است که انتقادهای مطرح شده از سوی هواداران این تیم علیه بازیکنان شدت بگیرد. 

شاگردان اریک‌ تن‌هاخ باید امشب در یکی از حساس‌ترین دیدارهای فصل در ورزشگاه اولدترافورد میزبان لیورپول باشند و این بازی از اهمیت خاصی برای آنها برخوردار است. 

فابینیو در آستانه این بازی از هم تیمی‌اش در تیم ملی برزیل حمایت و از انتقادات شدیدی که علیه او مطرح شده است ابراز ناراحتی کرد. 

این بازیکن در گفتگو با تلگراف اظهار داشت:« گاهی واقعا انتقادهایی که از فرد مطرح می‌شود را درک نمی‌کنم چون او بازیکن ثابت است و همیشه فوتبال خوبی را از خود به نمایش می‌گذارد. یونایتد به صورت کلی در چند فصل اخیر موفق نبوده است، بنابراین به جای این که دنبال راه حل بگردید، سعی می‌کنید یکی از بازیکنان را متهم کنید و از نظر من، این اتفاقی است که برای فرد رخ داده است.»

او با تمجید از عملکرد این بازیکن در سطح ملی و باشگاهی اضافه کرد:« فرد بازیکن خوبی است. او در تیم ملی هم بسیار خوب بازی می‌کند، همیشه در ترکیب اصلی قرار دارد، همیشه فوتبال خوبی ارائه می‌دهد و بله، هر بازیکنی گاهی نیاز به کمی اعتماد به نفس دارد تا بتواند بهتر بازی کند.»

فابینیو با اشاره به عملکرد فرد در فصل گذشته گفت:« او فصل قبل واقعا خوب بازی کرد و شاید یکی از بهترین بازیکنان در ترکیب یونایتد بود. یونایتد این فصل را به هیچ وجه خوب شروع نکرد اما امیدوارم که فرد بتواند خوب بازی کند و شرایط یونایتد هم بهتر شود.»