رئال مادرید از تمرینات جذاب و پیشرفته‌ای برای تمرین ایستادن پشت ضربات آزاد استفاده می‌کند.

ستاره‌های رئال مقابل ابرانسان‌ها؛ فناوری عجیب در تمرین
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، ضربات شروع مجدد نقش مهمی را در فلسفه فوتبال مدرن ایفا می‌کنند و توجه بسیاری از تیم‌های مطرح اروپایی در چند سال اخیر تا حدی زیادی به این مقوله جلب شده است. 

رئال مادرید از ابتدای فصل جاری تا به حال و در حالی که تنها سه هفته از شروع فصل 23-2022 گذشته، موفق شده است دو گل روی ضربات آزاد توسط داوید آلابا و کریم بنزما به ثمر برساند که آمار قبل توجهی به حساب می‌آید. 

حالا بلیچر ریپورت تصاویری از تمرینات جذاب و خاص این تیم برای آمادگی بیشتر در زمان قرار گرفتن بازیکنان پشت ضربات آزاد منتشر کرده که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. 

مدیران رئال مادرید ربات‌هایی را برای این تمرینات خریداری کرده‌اند که به طور خاص برای این تیم طراحی شده و پیراهن رئال را به تن دارد. آنها مجهز به فناوری کنترل از راه دور هستند و با برنامه‌ای مختص به خودشان مدیریت می‌شوند. 

زمانی که یکی از بازیکنان رئال پشت ضربه آزاد قرار می‌گیرد، کسی که کنترل این ربات‌ها را برعهده دارد در زمان ارسال ضربه، دکمه‌ای را می‌فشارد تا آنها مانند انسان‌های عادی و مدافعان حریفی پرشی برابر توپ داشته باشند و خط دفاع واقعی را برای بازیکن در برابر این ضربه تداعی کنند تا مهارت هدف‌گیری دقیق آنها را افزایش دهند. 

بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی از تماشای این فناوری جدید به وجد آمده و رئال مادرید را برای پیش رفتن با علم روز مورد تحسین قرار داده‌اند.