بعد از انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال و همچنین محمد مهدی نبی و منصور قنبرزاده به عنوان نایب رئیسان اول و دوم فدراسیون، حالا همه منتظر تعیین تکلیف مهدی تاج در خصوص انتخاب نایب رئیس سوم زنان هستند.

درخواست داور مشهور فوتبال زنان از تاج
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش “ورزش سه” سرانجام بعد از مدت‌ها وضعیت فدراسیون فوتبال مشخص شد‌ و مهدی تاج به طور رسمی به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال ایران انتخاب شد، اما ۸ شهریور ۱۴۰۱، به جز انتخاب مهدی تاج، تکلیف نایب رئیسان اول و دوم فدراسیون نیز مشخص شد و بدین ترتیب محمد مهدی نبی و منصور قنبرزاده با کسب آرای کافی به عنوان نایب رئیس اول و دوم مهدی تاج انتخاب شدند.

اما پرونده‌ی پُر ابهام این روزهای فدراسیون مربوط به جایگزینی شهره‌ موسوی  نایب رئیس سوم فدراسیون فوتبال است که از ۳۱ فروردین در بازداشتگاه به سر می‌برد، طی روزهای اخیر نام‌های متعددی به عنوان جایگزین شهره موسوی مطرح شده که یکی از این اسامی گلاره ناظمی، داور بین المللی فوتسال و مسئول برگزاری لیگ برتر زنان است.

گلاره ناظمی در خصوص برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال به خبرنگار “ورزش سه” گفت: خوشحالم که برای اولین در بخش فوتسال زنان نیز یک حق رأی به ما داده شد، همانطور که می‌دانید فیفا هرگز در مصوبه‌ی خود ذکر نکرده که نماینده داوران حتما باید داور فوتبال باشد، فوتسال و فوتبال ساحلی نیز زیر مجموعه فدراسیون فوتبال هستند و من از این بابت خوشحال هستم.

وی همچنین اضافه کرد: خداراشکر می‌کنم که تکلیف فدراسیون فوتبال مشخص شد و بالاخره یک رئیس برای این فدراسیون انتخاب شد، اوضاع در بخش زنان واقعا آشفته است، امیدوارم که آقای تاج نگاه ویژه‌ای به فوتبال و فوتسال زنان داشته باشند و اصطلاحاً زنان در حاشیه نباشند.

ناظمی در خصوص شایعه انتخابش به عنوان نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال گفت: درحال حاضر خانم موسوی همچنان به عنوان نایب رئیس زنان در فدراسیون سکان‌دار هستند و من نمی‌توانم در این خصوص اظهارنظری داشته باشم و امیدوارم بهترین اتفاقات برای فوتبال و فوتسال زنان ما رخ دهد.