سرچکو لیسیناچ، مدافع تیم ملی والیبال صربستان گفت: امیدوارم در بازی مقابل آرژانتین، عملکردی مانند ایران داشته باشیم و به پیروزی برسیم.

تمجید ویژه ستاره صربستان از تیم ملی والیبال ایران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال صربستان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان به مصاف آرژانتین خواهد رفت. تیم سوم المپیک در مرحله گروهی خیلی عملکرد خوبی نداشت و بعد از ایران و هلند در در رده سوم گروه قرار گرفت.

سرچکو لیسیناچ درمورد مصاف تیم های ملی والیبال صربستان و آرژانتین در مرحله حذفی رقابت‌های قهرمانی جهان گفت: با تیمی بازی داریم که دارنده مدال برنز المپیک است و بازیکنان باتجربه‌ای دارد. آنها بازیکنان خوب زیادی دارند و قطعاً بازی سختی خواهیم داشت. آنها تاکنون نتوانستند در حد و اندازه‌های خود ظاهر شوند.

از خودمان انتظار دارم که در بهترین شرایط خودمان قرار داشته باشیم. می‌خواهیم با بیشترین میزان آمادگی بازی کنیم و با سرویس‌های خوب آنها را تحت فشار قرار دهیم؛ همچنین سرویس‌های قدرتمند آنها را کنترل کنیم. تلاش خواهیم کرد بهترین بازی خود را به نمایش بگذاریم.

مدافع تیم ملی والیبال صربستان با اشاره به پیروزی تیم ملی ایران مقابل آرژانتین در مرحله گروهی، گفت: فکر می‌کنم بتوانیم آرژانتین را شکست دهیم، چون این توانایی را داریم. ایران بازی فوق‌العاده‌ای مقابل آرژانتین داشت. آن مسابقه را تماشا کردیم و تاکتیک‌های خود را برای مسابقه با آرژانتین آماده کرده‌ایم؛ البته امیدوارم که بتوانیم آنها را اجرا کنیم.

لیسیناچ درپاسخ به این سئوال که آیا کولاکوویچ درمورد بازی ایران و آرژانتین با شما صحبت کرده است یا خیر؟ گفت: با ایگور درمورد ایران صحبت نکردیم و فقط فیلم آن بازی را دیدیم. فکر می‌کنم ویدئوی اصلی را امروز ببینیم و حریف‌مان را آنالیز کنیم. باید صحبت‌های کولاکوویچ را بشنویم؛ البته او قطعاً نکات خوبی درمورد ایران خواهد گفت.

او درخصوص احتمال مصاف ایران و صربستان در مراحل بالاتر، گفت: ممکن است ایران و صربستان بهم برسند. دو تیم در بین 16 تیم برتر قرار دارند. تمام تیم‌هایی که در این مرحله هستند سطح بالایی دارند و والیبال خوبی بازی می‌کنند. هر کدام از تیم‌ها هم به اندازه خود شانس کسب پیروزی دارند. در بازی‌ها روز گذشته (ایتالیا – کوبا و اسلوونی – آلمان) سطح مسابقات برابر بود و فکر می‌کنم در سایر بازی‌ها هم اینگونه باشد؛ بنابراین تمام تیم‌ها شانس پیروزی دارند.

مدافع تیم ملی والیبال صربستان درمورد مردم ایران، گفت: مسابقات والیبال در ایران بسیار جذاب است. ایرانی‌های زیادی والیبال را تماشا می‌کنند و حمایت خیلی خوبی از همه دارند. من برای آنها آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم از مسابقات قهرمانی جهان لذت ببرند.