تیم ملی والیبال ایران روز یکشنبه(13 شهریور) تمرین توپی خود را در سالن باشگاه بدزین برگزار کرد.

تمرین  تیم ملی تحت تاثیر بازی جذاب آمریکا- ترکیه
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران خود را برای دیدار با برزیل در مرحله حذفی رقابت‌های قهرمانی جهان آماده می‌کند. ملی‌پوشان ایران روز گذشته (یکشنبه، 13 شهریور) در دو نوبت تمرینات خود را دنبال کردند؛ در نوبت صبح بازیکنان با حضور در سالن بدنسازی به انجام کار با وزنه پرداختند.

در ادامه و در نوبت عصر هم ملی‌پوشان بار دیگر راهی سالن باشگاه بدزین شدند و تمرینات توپی خود را زیر نظر کادر فنی دنبال کردند. با توجه به اینکه در زمان اعزام تیم ملی به سالن تمرین، دیدار تیم‌های آمریکا و ترکیه در حال برگزاری بود، اعضای کادر فنی و بازیکنان با جدیت نتیجه این بازی حساس را دنبال می‌کردند. این مسابقه در نهایت با نتیجه 3 بر 2 به سود آمریکا خاتمه پیدا کرد.

بازیکنان ایران در ابتدای تمرین زیر نظر یاناس (مربی بدنساز تیم ملی) بدن خود را گرم کردند و در ادامه زیر نظر کادر فنی به مرور تمرینات تکنیکی و تاکتیکی مشغول شدند. کادر فنی در این تمرین بازیکنان را در ترکیب‌های مختلف قرار داد تا عملکرد آنها را به دقت زیر نظر بگیرد.

طبق برنامه بازیکنان ایران صبح فردا راهی پیاده‌روی خواهند شد و در نوبت عصر هم در سالن اصلی آخرین تمرین توپی خود را برگزار خواهند کرد.