مکس آلگری سرمربی یوونتوس معتقد است که تیمش در دیدار امشب پاری سن ژرمن موقعیت هایش را به هدر داد.

آلگری: باید از این نتیجه ناراضی باشیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوسی ها امشب در خانه پی اس جی ابتدا با دو گل عقب افتادند اما وستون مک کنی در ابتدای نیمه دوم یکی از گل های خورده را جبران کرد. شاگردان آلگری موقعیت های خوب دیگری هم برای گلزنی داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و با نتیجه 2-1 شکست خوردند.

آلگری در پایان بازی گفت:" ما بازی خوبی انجام دادیم. موقعیت های خوبی را هدر دادیم. باید در دقایق پایانی با ذهن بازتری بازی می کردیم. 

باید در سمت چپ موقعیت های بیشتری ایجاد می کردیم. ما به اندازه کافی اینکار را نکردیم. با حضور مک کنی در سمت راست، می توانستیم در آن موقعیت ها خطرناک تر ظاهر شویم. ما باید بهتر شویم. این یک هدر دادن موقعیت بود.

یکی از موقعیت های خوب یووه را ولاهوویچ از دست داد و این جی جی دوناروما بود که با واکنش خوب، این فرصت را از او گرفت.

آلگری در مورد مهاجم تیمش گفت:" ولاهوویچ بازی خوبی انجام داد. ما می دانیم که باید بهتر شویم و روی این مسئله کار می کنیم. ما منتظر برگشت چند بازیکن هستیم که اتفاق خوبی برای وونتوس است.

ما گاهی اوقات ریسک می کنیم. آنها سریع ترین مهاجمان دنیا را دارند اما ما در نیمه دوم بهتر دفاع کردیم و باید بهتر شویم.

ما گاهی در نیمه اول تمرکزمان را از دست دادیم و در نیمه دوم شجاع تر بودیم. ما بازی خوبی ارائه کردیم اما باید از نتیجه ناراحت باشیم. 

ما می خواستیم هجومی تر باشیم. مسی و نیمار وقتی به عقب می رفتند تا توپ بگیرند، خیلی خوب ظاهر شدند؛ بنابراین دشوار بود تا آنها را دنبال کنیم و باید کمی سرعت بازی را کاهش می دادیم."