سوپر لیگ فوتسال زنان از فردا رأس ساعت ۱۱ با انجام چهار مسابقه به طور هم‌زمان آغاز خواهد شد.

آغاز  سوپر لیگ زنان؛ امسال همه مدعی هستند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" هفته نخست سوپر لیگ فوتسال بانوان از ساعت 11 صبح فردا جمعه 18 شهریورماه آغاز می‌شود.

در هفته نخست پیکان تهران با سرمربیگری نیلوفر اردلان و نصر فردیس با سرمربیگری فاطمه شریف با تیم‌های ناشناخته‌ای رقابت خواهند کرد چراکه طبق صحبت‌های مربیان شان شناختی از حریفان خود ندارند.

برنامه هفته نخست سوپر لیگ فوتسال بانوان به شرح زیر است:

ملی حفاری – پالایش نفت آبادان

دربی خوزستانی‌ها در هفته ابتدایی می‌تواند شروع مسابقات را هیجان انگیز رقم بزند، مسابقه ای به میزبانی حفاری که سال‌های طولانی در قامت مدعی در لیگ برتر فوتسال حاضر بوده و حالا بعد از جذب فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی، در سودای درخشش در اولین دوره برگزاری سوپرلیگ است.

این مسابقه در ورزشگاه امام رضای شهر اهواز برگزار خواهد شد.

مس رفسنجان – صنعت فجر شیراز

مس و فجر که هر دو با رتبه چهارم از گروه اول و دوم لیگ برتر فصل گذشته به سوپرلیگ صعود کردند، در اولین دیدار فصل خود در سالن دانشگاه پیام نور شهر رفسنجان به مصاف یکدیگر خوهند رفت.

نصر فردیس – هیئت فوتبال نطنز

نصر که فصل گذشته تنها یک گام تا کسب عنوان قهرمانی فاصله داشت، به عنوان تیم دوم از گروه دوم لیگ برتر به سوپرلیگ صعود کرده و در مقابل نیز نماینده استان اصفهان که برای حضور در سوپرلیگ امتیاز بوتاپارس ایرانیان را خریداری کرده، امیدوار است بتواند مقابل نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر، عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد.

این دیدار در سالن انقلاب شهر کرج و به میزبانی نصر انجام خواهد شد.

پیکان تهران – فرهان ملارد

به جز دربی خوزستان، دربی تهران نیز در هفته اول لیگ برگزار می‌گردد، پیکان که موفق به قهرمانی در فصل گذشته لیگ برتر شده، امسال نیز با جذب ستاره‌های ملی‌پوش و حفظ کادرفنی خود در پی کسب اولین قهرمانی در سوپرجام است.

این مسابقه در سالن علوم تحقیقات شهر تهران به میزبانی پیکان برگزار خواهد شد.