دیدار تیم‌های سپاهان و آلومینیوم در شرایطی در ورزشگاه نقش جهان آغاز شده که هردو تیم به شدت به سه امتیاز این مسابقه احتیاج دارند.

سپاهان 0 - آلومینیوم 0: این بازی برنده می‌خواهد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" از چارچوب هفته ششم مسابقات لیگ برتر سپاهان اصفهان در خانه به مصاف آلومینیوم رفته است. سپاهانی‌ها که از پنج بازی گذشته در لیگ در مجموع دو برد، دو تساوی و یک شکست را تجربه کرده و با هشت امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد، در شرایطی به مصاف حریف اراکی رفته که آنها با چهار امتیاز از پنج مسابقه در رده پانزدهم جدول قرار دارند.

سپاهان که با هدایت مورایس لیگ را خوب شروع کرده بود، سه هفته‌ای می‌شود که از کسب برد عاجز بوده و از سوی دیگر آلومینیوم هم شرایط خوبی در جدول ندارد و پیروزی در این مسابقه هدف اصلی هر دو تیم فارغ از جایگاه‌شان خواهد بود.

سپاهان میزبان در این مسابقه مانوئل فرناندز و محمد علی‌نژاد را به دلیل آسیب‌دیدگی در اختیار ندارد و آلومینیوم هم از حضور علیرضا نقی‌زاده به خاطر مصدومیت بهره نخواهد برد.

هفته ششم لیگ بیست و دوم/ ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان/ شنبه 1401/06/19 ساعت 17:30

داوران: سعاد وفاپیشه، امیررضا آشور ماهانی، احد سلطانی،عباس راکی/ ناظر: حدیر شکور

سپاهان

پیام نیازمند، نیلسون جونیور، رناتو داسیلویرا، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، مسعود ریگی، محمدرضا حسینی، یاسین سلمانی، فرشاد احمدزاده، محمد علی‌نژاد، شهریار مغانلو

سرمربی: ژوزه مورایس

آلومینیوم

حسین پورحمیدی، سید مهران موسوی، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، محمد احسان حسینی، مصطفی احمدی، امین جهان کهن، محمود قائدرحمتی، اسماعیل شریفات، امیر نوری  و محمدرضا آزادی

سرمربی: سیدمهدی رحمتی

⏱لحظات حساس:

دقیقه 7: روی پاس عمقی فرشاد احمدزاده شهریار مغانلو با پورحمیدی تک به تک شد که ضربه این بازیکن با اختلاف نسبتا کمی از کنار تیرک عمودی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 21: ارسال بازیکن سپاهان به دهانه دروازه می‌رفت که اولین گل این تیم را رقم بزند اما ضربه سر رامین رضاییان در آغوش پورحمیدی قرار گرفت.

دقیقه ۲۳: حرکت عمقی یاسین سلمانی در بین مدافعین آلومینیوم فوق العاده برای گلزنی بازیکنان تیم به وجود آورد اما پاس عرضی این بازیکن توسط هم تیمی هایش قطع نشد.

دقیقه 44: ارسال میلاد فخرالدینی روی دروازه با ضربه سر  بازیکن آلومینیوم در شرایط بسیار خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت

دقیقه 3+45: ضد حمله بازیکنان سپاهان موقعیت بسیار خوبی نصیب این تیم کرد اما فرشاد احمدزاده در شرایط ۴ به ۳ با خودخواهی اقدام به شوتزنی کرد که توپ از کنار تیرک به بیرون رفت.