بازیکنان منچستریونایتد معتقد هستند که کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، در ماه ژانویه از این باشگاه جدا خواهد شد.

اطمینان بازیکنان یونایتد؛ جدایی رونالدو در ژانویه
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در فاصله یک سال پس از بازگشت به منچستریونایتد تصمیم گرفت که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی از این باشگاه جدا شود. 

ژرژ مندس، مدیر برنامه او، تلاش زیادی برای انتقال موکلش به یکی از باشگاه‌هایی که مجوز حضور در لیگ قهرمانان را به دست آورده‌اند کرد اما در نهایت موفق نشد و این بازیکن به حضور در جمع شیاطین سرخ ادامه داد. 

اریک تن‌هاخ در طول چند هفته اخیر بارها تاکید کرده است که علاقه زیادی به همکاری با این ستاره پرتغالی دارد و او جزئی از برنامه‌هایش برای فصل جاری است اما این ادعاها در حالی مطرح شده است که او در این چند هفته تنها دو بار در ترکیب اصلی یونایتد قرار گرفته است. 

حالا روزنامه انگلیسی سان مدعی شده است که اعضای رختکن یونایتد اطمینان ارند که رونالدو بار دیگر در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه نهایت تلاشش را برای ترک اولدترافورد به کار خواهد گرفت. 

یکی از منابع نزدیک به رختکن به این روزنامه گفت:« همه بازیکنان از این که فصل گذشته رونالدو به یونایتد بازگشت خوشحال شدند اما از این که او در این فصل حاضر به شرکت در تمرینات پیش فصل نشد ناراحت شدند. سرمربی تلاش زیادی کرد تا بازیکنان را متوجه جزئیات خواسته‌اش از آنها کند اما حالا رونالدو سرعت کافی را ندارد و فقط به شم گلزنی‌اش تکیه دارد که با سیستم تن‌هاخ هم‌خوانی ندارد.»

به نظر می‌رسد که این بازیکن پرتغالی به این نتیجه رسیده است که ادامه حضورش در یونایتد با نیمکت‌نشینی همراه است و همین موضوع باعث شده است که در جدایی از این باشگاه جدی‌تر شود.