پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم چلسی، از ناراحتی شدید توماس توخل پس از اخراج از این تیم پرده برداشت.

اوبامیانگ: توخل از اخراجش بسیار ناراحت است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، مدیران و مالکان جدید چلسی هفته گذشته در اقدامی غیرمنتظره اعلام کردند که تصمیم به قطع همکاری با توخل گرفته‌اند. 

این تصمیم در فاصله یک روز پس از شکست 0-1 این تیم برابر دینامو زاگرب در مرحله گروهی لیگ قهرمانان گرفته شد و تعجب بسیاری را به همراه داشت. 

آنها در نهایت اعلام کردند که گراهام پاتر، سرمربی سابق برایتون، از این پس هدایت چلسی را برعهده خواهد داشت و قراردادی پنج ساله تا سال 2027 با این مربی انگلیسی به امضا رساندند. 

اوبامیانگ که  دوران درخشانی را در بروسیا دورتموند با توخل سپری کرده بود، با تلاش‌های این مربی آلمانی متقاعد شد که باید از بارسلونا جدا و به چلسی ملحق شود اما این دو فرصت زیادی برای همکاری با یکدیگر پیدا نکردند. 

چلسی شب گذشته در اولین حضور پاتر روی نیمکت این تیم به مصاف ردبول سالزبورگ رفت و به تساوی 1-1 رضایت داد. 

اوبامیانگ پس از پایان بازی در پاسخ به سوالی درباره توخل گفت:« همه می‌دانند که من چه رابطه خوبی با توماس دارم. وقتی کسی باشگاهی را ترک می‌کند همیشه ناراحت‌کننده است. من او را فقط برای چند روز دیدم. وقتی فوتبال بازی می‌کنید باید خیلی زود با چنین لحظاتی در طول فصل تطبیق پیدا کنید. این اتفاقی است که ممکن است رخ دهد.»

او در پاسخ به این سوال که آیا پس از اخراج با توخل حرف زده است اظهار داشت:« هنوز نه. می‌دانم که او در حال حاضر بسیار ناراحت و ناامید است. من خیلی زود بار دیگر برای صحبت با او تلاش خواهم کرد.»