ماتیس دی لیخت، مدافع هلندی و سابق یوونتوس، دلایل جدایی از این باشگاه در فصل تابستان را تشریح کرده است.

 دی لیخت دلیل جدایی از یوونتوس را فاش کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سه فصل نه چندان فوق العاده، ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا و حتی فتح اسکودتو بود که ماتیس دی‌لیخت در فصل تابستان امسال از یوونتوس جدا شده و راهی بوندسلیگا و باشگاه بایرن مونیخ شد. حالا ماتیس دی‌لیخت مدعی شد یوونتوس از جاه طلبی لازم برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برخوردار نبوده و او به این نتیجه رسیده که زمان تغییر باشگاه در تابستان امسال فرا رسیده است.

ماتیس دی‌لیخت، گفت: "من از شش دیدار از هشت بازی اخیر به میدان رفته ام. بنابراین واقعا از این مقدار زمان بازی و شرایط دو ماه اول حضورم در بایرن مونیخ بسیار راضی هستم. انتخاب جدایی از یوونتوس برایم خوب بود و فکر می‌کنم از نظر کیفیت تیمی یک گام به جلو برداشتم. یوونتوس یک تیم نامدار با بازیکنانی بزرگ است و من از حضور در این باشگاه خیلی لذت بردم، اما بایرن مونیخ جاه طلبی بیشتری برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دارد و این ویژگی کمتر در یوونتوس وجود داشت.

البته وقتی راهی یوونتوس شدم آنها از انگیزه لازم برای کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برخوردار بودند و به همین دلیل بود که آنها گونسالو ایگواین و کریستیانو رونالدو را جذب کردند، اما پس از مدتی حس کردم باید به موضوع تغییر تیم در آینده فکر کنم.

بازی در لباس یوونتوس کنار کریستیانو رونالدو؟ دوران بسیار خوب و شیرینی بود، اما واقعا احساس کردم زمان تجربه یک چالش جدید برایم فرا رسیده است."