کارلوس بیلاردو، سرمربی افسانه‌ای آرژانتین، که این روزها شرایط سلامتی خوبی ندارد بر خلاف میلش نمی‌تواند برای تماشای جام جهانی 2022 به قطر سفر کند.

رفقای این روزهای بیلاردو؛ از مونچی تا شوکر و والدراما
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت سلامت کارلوس بیلاردو باعث شده او به تشخیص خانواده‌اش از رسانه‌ها دور بماند تا حریم شخصی‌اش حفظ شود. اما برادر سرمربی اسطوره‌ای آرژانتینی، خورخه، به عنوان سخنگوی خانواده اخیرا در یک برنامه رادیویی شرکت کرد تا درباره شرایط کارلوس صحبت کند.

در این برنامه مجری از خورخه بیلاردو پرسید که این روزها چه کسانی از دوستان قدیمی کارلوس بیلاردو به دیدار او می‌روند یا درباره شرایط سلامتی‌اش از خانواده پرس و جو می‌کنند؟

برادر کارلوس بیلاردو در این برنامه گفت که مربی افسانه‌ای آرژانتین امسال برای تماشای جام جهانی 2022 به قطر نخواهد رفت چرا که خانواده بعد از مشورت با پزشکان نگران است که گرمای هوا در قطر برای سلامت او که یک سفر طولانی را پشت سر خواهد گذاشت مناسب نباشد. بیلاردو یکی از اسطوره‌های جام جهانی است. تیم ملی آرژانتین با هدایت او و درخشش دیه‌گو مارادونا موفق شد فاتح جام جهانی 1986 مکزیک شود.

برادر کارلوس بیلاردو در این برنامه در پاسخ به اینکه از دوستان مشهور او چه کسانی به عیادتش می‌روند و احوالش را می‌پرسند گفت:" مونچی که یان روزها مدیر ورزشی باشگاه سویا است خیلی به من تلفن می‌کند و احوال کارلوس را می‌پرسد. داوور شوکر هم به من زنگ زده. روجری و بوروچاگا هم از کارلوس عیادت می‌کنند. همینطور کارلوس والدراما".