تیمی که در نیمه دوم مقابل فولاد به میدان رفت احتمالا ناشناخته‌ترین تیم تاریخ پرسپولیس برای هواداران این تیم است.

ده پیراهن پرسپولیس بر تن ۱۰ جوان ناشناخته (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، شکست پرسپولیس مقابل فولاد واکنش‌های منفی چندانی را در بین هواداران این تیم متوجه خود ندید چرا که همراه با خبر نتیجه این بازی، باشگاه پرسپولیس ترکیب مورد استفاده در نیمه دوم را نیز در خروجی وبسایت خود قرار داد تا هواداران این تیم متوجه شوند که تیمی ناشناخته، با یک گل از فولاد شکست خورده است.

در این بازی باتوجه به ابتلای احمد گوهری به کرونا، امیررضا رفیعی، گلر سوم این تیم در درون دروازه قرار گرفت و عملکرد خوبی هم داشت.

مدافعان پرسپولیس در نیمه دوم ابوالفضل سلیمانی و جواد امیدی بودند که سلیمانی پیش‌تر در پست هافبک دفاعی به کار گرفته شد اما حالا با تصمیم یحیی، مدتی است مدافع مرکزی شده است.

محمدمهدی احمدی، خرید جدید این تیم در پست مدافع چپ به میدان رفت که او شناخته‌شده‌ترین بازیکن ترکیب پرسپولیس نیز بوده است.

در سمت راست علی بابایی قرار گرفت تا جانشین دانیال اسماعیلی‌فر، بازیکنی جوان باشد.

بابک علیزاده به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد.

امید فهمی و علی خمس‌ابادی در پست هافبک دفاعی زوج جدیدی تشکیل دادند تا پرسپولیس در این دیدار نیز با دو هافبک تدافعی بازی کند.

امیر نوری در سمت راست و علی جودکی در جناح چپ خط هافبک بازی کرده بودند که جودکی نیز سابقه حضور در تیم بزرگسالان را دارد و البته پیش‌تر دفاع چپ بازی کرده بود.

رضا فلاحتی که پیراهن شماره 10 با نام مخفف میلاد سرلک را برتن داشت، در پست مهاجم سایه به میدان رفت و رضا خدادادی در خط حمله به کار گرفته شد.

امیررضا رفیعی (دروازه‌بان)

ابوالفضل سلیمانی (دفاع وسط)

جواد امیدی (دفاع وسط)

محمد مهدی احمدی (دفاع چپ)

علی بابایی (دفاع راست)

علی خمس آبادی (هافبک دفاعی)

امید فهمی (هافبک دفاعی)

امیر نوری (هافبک راست)

علی جودکی (هافبک چپ)

علیرضا خدادادی (مهاجم)

رضا فلاحتی (پشت مهاجم)

این در حالی است که یحیی گل‌محمدی صبح روز بازی به تیم امید اعلام کرد به ۹ بازیکن نیاز دارد و به این ترتیب یک نیمه به آنها میدان داد تا مقابل فولاد فرصت بازی پیدا کنند.

او چند بازیکن تیم امید از جمله بابک علیزاده را هم به عنوان بازیکن تعویضی استفاده کرد.

رضا فلاحتی با پیراهن میلاد سرلک در مقابل فولاد قرار گرفت.

نکته جالب اینکه در این نیمه باوجود استفاده از بازیکنان جوان، پرسپولیس چندان عملکرد بدی نداشت و تک گل فولاد هم روی یک اشتباه فردی و با ارسال توپ ایستگاهی به ثمر رسید.

در بین بازیکنان سرخپوش به جز امیررضا رفیعی، ابوالفضل سلیمانی، محمدمهدی احمدی، علی جودکی و علیرضا خدادادی، سایر نفرات عضو ثابت تیم امید هستند و حتی از بین این پنج بازیکن نیز تنها احمدی در بین تیم امید حضور ندارد و بازیکن بقیه را می‌توانید آخر هفته در ترکیب تیم امید پرسپولیس تماشا کنید.