لوئیز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، در دور جدید تمرینات این تیم از تکنولوژی جدیدی برای صحبت با بازیکنانش در جریان تمرین استفاده می‌کند.

تکنولوژی جدید انریکه برای هدایت بازیکنان اسپانیا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا قرار است در دو دیدار پیش رو در لیگ ملت‌های اروپا مقابل سوئیس و پرتغال قرار بگیرد و تمرینات این تیم از روز دوشنبه آغاز شد.

اما انریکه برای اینکه مطمئن شود بازیکنانش در جریان تمرینات و بازی درون تیمی به خوبی  دستورالعمل‌هایش را می‌شنوند، از ابزار جدیدی استفاده می کند.

در واقع این ابزار شامل یک واکی تاکی است که انریکه از طریق آن با بازیکنان صحبت می کند و بلندگوهای کوچکی که به پشت جلیقه تمرینی بازیکنان متصل می‌شود. 

به این ترتیب بازیکنان صحبت هایش انریکه را در هر فاصله ای که باشند، با صدای بلند می‌شوند و می توانند آنها را به اجرا بگذارند. در ویدیویی هم که در توئیتر فدراسیون فوتبال اسپانیا منتشر شد، انریکه در حال دادن دستورات تاکتیکی به بازیکنانش و به طور مشخص گاوی و کوکه دیده می شود. 

انریکه پیش از این در مورد از سرگیری تمرینات تیمش گفته بود:"امیدوارم مجبور نشوم زیاد فریاد بزنم چون عادت ندارم با آنهایی که دور از من هستند، با صدای پایین صحبت کنم."