سردار آزمون به تمرینات لورکوزن بازگشته و آماده بازی حساس هفته با بایرن مونیخ است.

سردار آماده برای نیش زدن به بایرن (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش “ورزش سه” فردا ورزشگاه آلیانز آرنای مونیخ میزبان یکی از مهم‌ترین مسابقات هفته هشتم بوندسلیگا است. جایی که لورکوزن مهمان بایرن خواهد بود و هر دو تیم برای فرار از بحرانی که در آن گیر کرده‌اند تلاش می‌کنند.

سردار آزمون مهاجم ایرانی لورکوزن بعد از بازی حساس تیم ملی مقابل سنگال، روز سه‌شنبه به آلمان بازگشت تا در تمرینات تیمش برای جدال با بایرن شرکت کند.

او با گلزنی مقابل سنگال، جراردو سیوانه مربی لورکوزن را امیدوار به داشتن مهاجمی آماده و سرحال برای بازی با بایرن کرد. به خصوص حالا که این تیم با پنج امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد و پیروزی برای آن‌ها از نان شب واجب‌تر است.

آزمون که در چند بازی اخیر لورکوزن از ترکیب اصلی خارج شده، حالا با روحیه‌ای بالا از اتریش به آلمان بازگشته و می‌خواهد هر طور شده با جلب اعتماد دوباره سیوانه در ترکیب اصلی قرار گرفته و مقابل بهترین تیم آلمان بدرخشد.

از طرف دیگر بایرن مونیخ چهار هفته است رنگ برد را ندیده و با ۱۲ امتیاز در رده پنجم قرار دارد و فاصله‌ای پنج امتیازی با صدر جدول گرفته است. به همین علت شاگردان ناگلزمن برای پایان دادن به ناکامی‌های اخیر خود به آب و آتش می‌زنند و می‌توان لقب حساس‌ترین بازی هفته را به این دیدار داد.