یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، اعلام کرد که داروین نونیز دچار مصدومیت نشده است و می‌تواند این تیم را همراهی کند.

کلوپ خیال همه را راحت کرد: نونیز مصدوم نیست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف وستهم رفت و با نتیجه 0-1 از سد این تیم عبور کرد. 

نونیز موفق شد تک گل تیمش و این بازی را در این دیدار به ثمر برساند تا طلسم گلزنی در بازی‌های خانگی این تیم در آنفیلد را شکسته باشد و بالاخره پس از پیوستن به این باشگاه با قراردادی هنگفت به ارزش 100 میلیون در مقابل چشمان تماشاگران این تیم در خانه گلی را وارد دروازه حریف کرده باشد. 

این موضوع اهمیت بسیاری برای این بازیکن اروگوئه‌ای داشت که یک توپ را نیز به تیرک زد و فرصت دبل کردن در این بازی را از دست داد اما تعویض او در دقیقه 57 باعث نگرانی بعضی از هواداران این تیم شد. 

کلوپ پس از پایان بازی در پاسخ به این سوال که آیا از بابت آمادگی و شرایط نونیز نگران است یا خیر گفت:« نه، نه، نه. من فکر می‌کنم ما درست در لحظه مناسب واکنش نشان دادیم و او را به موقع بیرون آوردیم.»

این مربی آلمانی در توضیح شرایط این ستاره تیمش اظهار داشت:« او بین دو نیمه کمی احساس درد در ماهیچه پایش داشت اما  شرایط خوب بود و پس از گذشته چند دقیقه از نیمه دوم، من نگران شدم که او در هنگام دریافت پاس بلند دچار مشکل شود و نخواستم در این زمینه هیچ ریسکی داشته باشم و به همین دلیل، او را از زمین بازی بیرون کشیدم.»