یحیی گل محمدی، همه بازیکنانش را برای دیدار با مس کرمان در اختیار دارد و با دست باز ترکیب خود را انتخاب خواهد کرد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل مس کرمان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس عصر امروز در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر به مصاف مس کرمان خواهد رفت تا برای حفظ صدرنشینی، حریف کرمانی را شکست دهد.

در این بازی باتوجه به آمادگی شیخ دیاباته، پایان کرونای حامد پاکدل و رفع مصدومیت میلاد سرلک، سرمربی سرخ‌پوشان همه بازیکنانش را در اختیار دارد اما باتوجه به تست مثبت کرونا، خودش نمی‌تواند پرسپولیس را از روی نیمکت همراهی کند.

* بیرانوند با کلین‌شیت به استقبال جام جهانی؟

علیرضا بیرانوند برای دیدار مقابل مس کرمان نیز در ترکیب اصلی سرخ‌پوشان جای دارد و ماموریت حفاظت از قفس توری آن‌ها را برعهده گرفته است. او در 10 بازی نخست 7 کلین شیت ثبت کرد تا با آماری استثنایی پای به دیدار مقابل مس کرمان بگذارد و حالا در آخرین بازی باشگاهی پیش از جام جهانی نیز انگیزه زیادی دارد تا دروازه خود را بسته نگه دارد.

* خط دفاعی بدون تغییر؟

پرسپولیس اگرچه این فصل در خط دفاعی تغییر و تحولات زیادی داشته اما در طول فصل یحیی به ترکیبی ثابت اطمینان و تنها به تغییرات جزئی اکتفا کرده است. به این ترتیب زوج گئورگی گولسیانی و مرتضی پورعلی‌گنجی بار دیگر در دفاع مرکزی بازی خواهند کرد و دانیال اسماعیلی‌فر در سمت راست به میدان می‌رود. وحید امیری برای سومین هفته متوالی در جناح چپ بازی می‌کند و باید دید که چه عملکردی را از خود نشان خواهد داد.

* بازگشت سرلک و خط هافبک پنج نفره؟

باتوجه به حضور سرلک در تمرینات یک هفته اخیر و همچنین مرور بازی‌های درون تیمی پرسپولیس، به نظر می‌رسد او شانس بالایی برای بازگشت به ترکیب در این دیدار دارد. به این ترتیب زوج او با کمال کامیابی‌نیا یا سینا اسدبیگی تشکیل خواهد شد که البته نمایش درخشان کمال احتمال استفاده از او را بالا برده است. سروش رفیعی همچنان چهره بازیساز پرسپولیس در مرکز میدان است و در جناحین نیز سعید صادقی و مهدی ترابی بازی خواهند کرد.

* آقای گل در ترکیب، آقای گل سابق روی نیمکت؟

اگرچه شیخ دیاباته آماده حضور شده اما به نظر می‌رسد این بازی را از روی نیمکت آغاز می‌کند و یورگن لوکادیا برای ثبت هفتمین گل خود در ترکیب اصلی جای خواهد گرفت. لوکادیا این فصل عملکرد درخشانی داشته و در مقابل حریف همنام مس کرمان نیز موفق به گلزنی شد و حالا فرصت این را دارد تا برای سومین بازی متوالی گل بزند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل مس کرمان: علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، وحید امیری، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، سعید صادقی، مهدی ترابی، سروش رفیعی و یورگن لوکادیا

* نیمکت ذخیره‌ها؛ چه کسی خط می‌خورد؟

یحیی برای انتخاب 9 بازیکن نیمکت ذخیره کار دشوارتری نسبت به ترکیب اصلی دارد. احمد گوهری، فرشاد فرجی، علی نعمتی، سینا اسدبیگی، شیخ دیاباته و محمد عمری 7 بازیکنی هستند که حضورشان تقریبا قطعی است و از بین وحدت حنانوف و محمدمهدی عبدی یکی باید به عنوان بازیکن سهمیه روی نیمکت بنشیند. همچنین از بین امید عالیشاه، مهدی عبدی، حامد پاکدل و سایر نفرات بزرگسال نیز دو نفر دیگر شانس حضور روی نیمکت خواهند داشت.

نیمکت ذخیره احتمالی پرسپولیس مقابل مس کرمان: احمد گوهری، فرشاد فرجی، علی نعمتی، سینااسدبیگی، وحدت حنانوف، امید عالیشاه، شیخ دیاباته و مهدی عبدی