مدافع باتجربه مس کرمان مدعی است این تیم قادر خواهد بود از تعطیلات لیگ به بهترین شکل برای دستیابی به هدف خود در ادامه مسیر لیگ سود ببرد.

ستاری:مس متفاوتی در ادامه مسیر خواهیم بود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش “ورزش سه”، مس کرمان که تا دقایق پایانی بازی با پرسپولیس توانسته بود با یک استراتژی مناسب مانع از کامیابی حریف شود، در نهایت با گلی که شیخ دیاباته وارد دروازه‌شان کرد از هدف خود ناکام ماندند.

پرسپولیس که بازی را از همان ابتدا تهاجمی استارت زده بود، در دقایق ابتدایی روی حرکت سعید صادقی صاحب بهترین فرصت گلزنی در مصافی تک به تک با گلر مس کرمان شد. صادقی بعد از پیش روی به محوطه جریمه مس کرمان، ضربه چیپ خود را به قصد باز کردن دروازه نواخت و خود را آماده شادی گل دوباره با پیراهن پرسپولیس کرده بود که در لحظه آخر ناکام ماند و مدافع حریف توپ را از خط برگشت داد.

ارسال بلند یورگن لوکادیا به پشت سر مدافعان مس کرمان و اشتباه مدافع این تیم باعث شد تا سعید صادقی فرصت ایده‌آل برای گلزنی را پیش‌روی خود داشته باشد. او البته با ضربه چیپ خود تنها چند سانتی‌متر با گل فاصله داشت که محمد ستاری با سرعت خود را به پشت سر دروازه‌بان تیمش رساند و با ضربه برگردان آن را از روی خط دروازه دفع کرد. ستاری که بعد از اشتباه مدافع تیمش قصد داشت صادقی را ابتدا پشت محوطه جریمه متوقف کند، در ادامه از این تصمیم منصرف شد تا تیمش در موقعیت اخراج و ۱۰ نفره شدن قرار نگیرد و با تصمیمی جالب خود را به دروازه رساند تا بهترین سیو هفته را شاید با قطع توپ با امید گل شدن صد درصدی را به نام خود کند. با این حال ستاری که در این دیدار در خط میانی و به عنوان هافبک چپ به میدان رفته بود، تلاش زیادی برای مهار سعید صادقی و دانیال اسماعیلی فر نیز داشت و دوندگی و بازی تخریبی این بازیکن البته نتیجه‌بخش نیز بود تا هر دو عنصر تهاجمی پرسپولیس در این جناح با تصمیم کادرفنی سرخپوشان تعویض شوند.

مدافع باتجربه و کارآمد مس کرمان که در این فصل به جمع شاگردان فرزاد حسین خانی اضافه شده، به خوبی از تجربه بالای خود سود برد و توانست دقایق بیشتری تیمش را امیدوار به کسب نتیجه نگه دارد اما در نهایت این شیخ دیاباته بود که آنها را از کسب امتیاز ارزشمند خارج از خانه و مقابل پرسپولیس ناامید کرد.

محمد ستاری با اشاره به عملکرد تیمش مقابل مدعیان فصل گفت: ما از نظر فنی شرایط بدی نداریم. شاید کمی تجربه کمتر باعث شده تا از آن اتفاق مهمی که برای کسب نتیجه به دنبال آن هستیم، دور شویم. مقابل تمامی مدعیان نمایش خوب و با برنامه‌ای داشتیم و تفکرات آقای حسین‌خانی جواب داده است. با این قطعا قادر خواهیم بود در ادامه فصل و بعد از تعطیلات شرایط متفاوتی را شکل دهیم و از نظر نتیجه نیز به فرم ایده آل برسیم و در جدول رتبه تک رقمی را نشانه بگیریم.