در آخرین بازی لیگ برتری پرسپولیس و مس کرمان، سرخ‌ها با ۶ گل این تیم کرمانی را درهم کوبیدند.

شش گل پرسپولیس به مس کرمان در جواب چهار مظلومی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، مس کرمان از سال ۸۹ تا ۹۱ سه بازی متوالی پرسپولیس را در کرمان شکست داده بود تا کرمان اصلا جای راحتی برای پرسپولیس نباشد اما آخرین بازی لیگ برتری دو تیم در کرمان که با نتیجه ۶بر۰ به سود پرسپولیس تمام شد تمامی آمارهای خوب مس کرمان را خراب کرد.

یکی از موضوعاتی که هواداران مس کرمان نسبت به ثبت این نتیجه به آن اعتقاد دارند حرکاتی است که پرویز مظلومی سرمربی آن روز مس کرمان برابر خط و روی نیمکت مس انجام داد و حسابی نسبت به آن گلایه داشتند.

مس کرمان در آن روزها برای فرار از پائین جدول نیاز به آرامش و بحث فنی داشت اما پرویز مظلومی که بعد از دربی ۳بر۲ و زائد تایم اولین رویارویی‌اش را با پرسپولیس تجربه می‌کرد، بعد از کری‌های هواداران پرسپولیس از روی سکو عنان از کف داد و مرتبا عدد ۴ را با انگشت به آن ها نشان می داد؛ کاری که سبب شد بازیکنان پرسپولیس را برابر تیم بحران زده مس کرمان حسابی تحریک کند.

مظلومی که در این بازی حسابی تمرکز خود را بابت این موضوع از دست داده بود بعد از گل دوم پرسپولیس نیز به شکلی تعجب آور وارد زمین شد تا با اعتراض‌های عجیب خودش ضمن اخراج از زمین تیم مس را کاملا خلع سلاح ذهنی کند و در نهایت آن شکست برای مس کرمان ثبت شود و یکی از دلایل اصلی سقوط مس کرمان به لیگ یک همان شکست سنگین قلمداد شود که روحیه تیم را برای ادامه لیگ به شدت تحت تاثیر قرار داد.

گلایه ها و انتقادات کرمانی ها از این رفتار مظلومی سبب شد که او فرصت زیادی برای کار برروی نیمکت مس پیدا نکند و دو هفته بعد جای خود را به لوکا دهد تا این بازی برای مس کرمان از هر نظر گران تمام شود.

در آن بازی فرزاد حسینخانی، سرمربی حال حاضر مس نود دقیقه در زمین حضور داشت. محسن مسلمان، مهرداد کفشگری، محمدرضا خلعتبری، مهدی سیدصالحی، پیام صادقیان و فرزاد حاتمی زننده شش گل پرسپولیس به مس کرمان بودند.