تصمیم عباس پورحیدری، کمک دوم یاسر همرنگ در بازی دیروز مس رفسنجان مقابل سپاهان در نوع خودش شگفت‌انگیز بود.

شاهکار کمک؛ گل مس به این دلیل آفساید شد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" مهم‌ترین سوژه بازی روز گذشته مس رفسنجان مقابل سپاهان، اعلام آفساید روی گل این تیم از روی ضربه ایستگاهی بود. صحنه‌ای که کارشناسان داوری ابتدا به دلیل زاویه نامناسب دوربین از اعلام نظر در خصوص آن خودداری کرده  و با دیدن آن از زاویه جدید هم حق را به کمک داور دادند و البته در این بین کارشناسانی هم رای به درست بودن گل مس دادند.

اما با نگاهی مجدد به این صحنه، مشخص می‌شود کمک داور دوم بازی، عباس پورحیدری، با گل شدن توپ ابتدا می‌خواهد به سمت وسط زمین بدود و اصطلاحا گل را تایید کند اما بلافاصله و در کسری از ثانیه تصمیمش عوض می‌شود و پرچمش را به نشانه آفساید بالا می‌گیرد!

تصمیمی که ابتدا با اعتراض شدید بازیکنان مس و اندک حامیان این تیم روی سکوها همراه می‌شود اما اگر تصمیم کمک را از این دلیل ببینید، احتمالا شما هم به عباس پورحیدری برای آفساید گرفتن این گل، تبریک می‌گویید!

ماجرا از این قرار است که با در نظر گرفتن برابر بودن جفرسون باهیا با مدافع سپاهان باز هم گل به ثمر رسیده توسط مس آفساید است چرا که وقتی این بازیکن ضربه سرش را به سمت دروازه می‌زند، در مسیر ورود به دروازه، با سر دیگر مهاجم مس که در مسیر دروازه افتاده، برخورد می‌کند و بعد از آن وارد دروازه می‌شود.

عباس پورحیدری ابتدا می‌خواست به نشانه درست بودن گل به سمت مرکز زمین بدود اما خیلی زود از تصمیمش به درستی برگشت.

در لحظه ورود زدن ضربه سر توسط جفرسون، بازیکن دیگر این تیم که در حال سرنگونی روی زمین است، از توپ جلوتر است.

در ادامه ضربه سر جفرسون به این بازیکن برخورد کرده و همین موضوع دلیل آفساید اعلام شدن این گل بود.

همین برخورد با دیگر بازیکن مس باعث می‌شود کمک داور با مرور آنی صحنه در ناخودآگاهش، بلافاصله تصمیمش را عوض کرده و پرچم بزند.