رابی فاولر، اسطوره لیورپول، مدعی شد شرایط کریستیانو رونالدو و مشکلاتش در منچستریونایتد را درک می کند.

من هم مشکل رونالدو را داشتم، بهتر است جدا شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو در فصل جدید جای چندانی در ترکیب منچستریونایتد نداشته و حتی رفتار عجیب او بعد از دیدار با تاتنهام منجر به واکنش اریک تن هاخ و کنار گذاشتن این ستاره پرتغالی برای بازی با چلسی از لیست شیاطین سرخ شد. رابی فاولر، مهاجم سابق لیورپول، اذعان داشت در گذشته موقعیتی مانند کریستیانو رونالدو را در آنفیلد تجربه کرده و در حال حاضر جدایی بهترین راه حل برای این مهاجم پرتغالی خواهد بود.

رابی فاولر گفت: "بدون خودپسندی، من نیز چنین موقعیتی مشابه قرار داشته و معتقد بودم بهترین مهاجم تیم هستم، اما به هر دلیلی سرمربی گاهی ترکیب را انتخاب می کند که شما در آن حضور ندارید.  به عنوان یک بازیکن، فهمیدن اینکه انتخاب اول سرمربی نیستند دشوار است، اما در این شرایط چه کار می توانید بکنید؟ شما راهی تمرینات شده و هر کاری را که باید انجام دهید، انجام می دهید، اما واقعاً مهم نیست، هنوز ممکن است سرمربی برای ترکیب خود بازیکنان خاصی را در نظر داشته باشند و پذیرش این موضوع برای هر بازیکنی سخت است.

به همین دلیل لیورپول را به مقصد لیدز ترک کردم. من خودم و سبک بازی‌ام احساسرا قبول داشته و همانقدر که لیورپول را دوست داشتم، به فوتبال بازی کردن هم نیاز داشتم. تردیدی وجود ندارد که رونالدو در برنامه تیم جایی ندارد و پاسخ ساده من به شما است که جدایی بهترین راه حل خواهد بود. او بازیکن بزرگی است، اما اگر می خواهد اغلب 90 دقیقه بازی کند، باید از یونایتد جدا شود."