حسین سبحانی‌نیا گفت: دشمنان فهیمده‌اند چه در حوزه براندازی نظام، چه تجزیه ایران و چه از هم‌پاشیدگی اجتماعی ناکام‌ هستند.

اقدام ترویستی شیراز نشان از استیصال دشمن دارد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

گروه سیاست مثلث‌آنلاین: اقدام تروریستی در شیراز دل هر انسانی را به درد آورد و نشان داد که حفظ امینت ملی تا چه میزان دارای اهمیت است.

حسین سبحانی‌نیا، نماینده اسبق مجلس و فعال و تحلیلگر مسائل سیاسی، درباره این موضوع به «مثلث‌آنلاین» گفت: «اقدامات اخیر و تجمعات آشوبگرایانه و فراخوان چهلم خانم مهسا امینی، همه و همه باعث اقداماتی شدیدتر از سوی دشمنان شد؛ مشخصا حمله به نمازگزاران در شیراز. دشمنان تصور کردند حالا که ناآرامی‌ها در کشور در حال فروکش‌کردن است باید کاری کنند تا بر این آتش افزوده شود که نشان از استیصال آنهاست. دشمنان از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی که در همه این مسائل چندوقت اخیر و از جمله حمله تروریستی اخیر ردپایشان پیداست، امروز فهیمده‌اند که چه در حوزه براندازی نظام، چه تجزیه ایران و چه از هم‌پاشیدگی اجتماعی و از بین‌بردن وحدت ملی ناکام‌ هستند به همین دلیل با استفاده از داعش می‌خواهند کشور را ناامن کنند».

او ادامه داد: «مردم بیش از این حوصله ناامنی را ندارند و حتما اگر قرار باشد ناآرامی‌ها ادامه یابد، نیروهای انتظامی و نظامی شکل دیگری پاسخ می‌دهند. باید جلوی آشوبگران در خیابان و حامیانشان چه در داخل و چه در خارج از کشور گرفته شود».

سبحانی‌نیا در پایان گفت: «دشمنان مطمئن باشند اقدامات خبیث‌شان نه‌تنها ایران را دچار مشکل نمی‌کند، بلکه مردم را متحدتر می‌کند و بر میزان نفرت مردم از دشمنانشان می‌افزاید. هیچ یک از مردم ایران نمی‌پسندند که داعش در کشورشان حضور داشته باشد و اقداماتی که اکنون در افغانستان هم انجام می‌دهد را در ایران انجام دهد».