برخورد مدافع راست العین با احمد نوراللهی و مصدومیت هافبک دفاعی تیم ملی هواداران فوتبال ایران را نگران کرده است.

تکل ناجوانمردانه احمد نور را از پا نینداخت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته هشم لیگ امارات، تیم شباب الاهلی در حالی با نتیجه 2-1 موفق به کسب پیروزی شد که احمد نوراللهی 79 دقیقه در ترکیب تیمش به میدان رفت و در نهایت نیز مصدومیت باعث شد تا او جای خود را به یوسف جابر بدهد.

تعویض نوراللهی پس از آن رخ داد که او در برخوردی با بندر الاحبابی مدافع راست العین، «از ناحیه زانو آسیب» دید و مصدومیتش به حدی بود که لئوناردو ژاردیم تصمیم به تعویض او گرفت.

لحظه برخورد احمد نوراللهی با مدافع العین

اما برخورد شدید نوراللهی با مدافع العین بازتاب گسترده‌ای نیز در فضای رسانه‌ای امارات داشت. کاربری ادعا کرده که مصدومیت او «از ناحیه رباط صلیبی» بوده و «برخورد شدید زانو» باعث آسیب‌دیدگی این بازیکن شده است.

کاربر دیگری با طرح ادعای مشابه نوشته: «بندرالاحبابی طبق معمول بدون وقفه می‌جنگد و حالا احمد نوراللهی را از جام جهانی محروم کرده است.»

این توییت‌ از سوی کاربران عرب زبان که احتمالا نمایش نوراللهی مقابل العین و لحظه برخورد او را تماشا کرده‌اند، نگرانی زیادی را در بین طرفداران فوتبال در ایران ایجاد کرده و همه منتظرند تا خبر موثق از امارات مخابره شود.

هافبک دفاعی ملی‌پوش شباب الاهلی البته پیش از این بازی نیز گرفتگی مختصری داشت که باعث شده بود تا با درد تمرین و بازی کند اما در نهایت، وضعیتش به شکلی شد که کادرپزشکی اجازه استفاده از این بازیکن را به سرمربی فرانسوی داد و حالا شاید مصدومیت کنونی نیز مرتبط به همین آسیب‌دیدگی و غیرمرتبط با ارزیابی بدبینانه کاربران فعال اماراتی باشد.

اخبار اولیه خبرنگار ما از امارات حکایت از این دارد که مصدومیت نوراللهی چندان جدی نیست و او به سلامت از ورزشگاه به منزل بازگشته است.

نوراللهی در ابتدا به نظر چندان احساس درد زیادی نمی‌کرد

لحظه بعد او در حالی که از درد به خود می‌پیچید، کادر پزشکی را بالای سر خود دید

برخورد هافبک تیم‌ملی با مدافع العین از نمایی متفاوت؛ لحظه‌ای که پای نوراللهی آسیب دید