گفته می‌شود کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، بازگشتش به منچستریونایتد را فاجعه‌بار توصیف کرده است.

پشیمانی رونالدو از بازگشت به یونایتد: فاجعه است!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو تابستان سال گذشته از یوونتوس جدا شد و پس از چندین سال دوری بار دیگر پیراهن منچستریونایتد را به تن کرد. 

با این حال، بازگشت این بازیکن به اولدترافورد به هیچ وجه به آن شکلی که خودش، مدیران، کادر فنی، بازیکنان و هواداران شیاطین سرخ پیش‌بینی می‌کردند پیش نرفت و اوضاع تفاوت زیادی با آنچه که انتظارش را داشتند پیدا کرد.

حالا روزنامه سان خبر داده که کتابی با عنوان «مسی برابر رونالدو: یک رقابت، دو بازیکن بزرگ تاریخ و دورانی که فوتبال دنیا در آن بازنویسی شد» مدعی شده است که این بازیکن درباره نظر واقعی‌اش از این بازگشت با افرادی صحبت کرده است. 

این کتاب فاش کرده که رونالدو از رالف رانگنیک، مربی موقت فصل گذشته این تیم، بسیار ناراضی است و در یکی از رویدادهای فیفا به یکی از مدیران این سازمان گفته که بازگشتش به یونایتد فاجعه‌ بوده است. 

حتی جدا شدن رانگنیک از این تیم و حضور اریک تن‌هاخ نیز نتوانسته شرایط او را در یونایتد بهتر کند و رونالدو از ابتدای فصل تا به حال به بازیکنی نیمکت نشین تبدیل شده است. 

این درحالی است که او قصد داشت در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از این باشگاه جدا شود اما در نهایت شرایط به صورتی پیش رفت که او در یونایتد ماند اما رفتارهایش چندان به مذاق تن‌هاخ خوش نیامده و در این مدت باعث ایجاد دردسرهایی برای او شده است.