سرپرست استقلال می گوید که آبی ها از ابتدا مخالف برگزاری دیدار سوپر جام در شهر کرمان بوده اند.

طاهری: استقلال نه، نساجی از داوری سود برده!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر و بحث و مجادلاتی درخصوص نحوه برگزاری دیدار سوپرجام مطرح شده است. مدیران 2 باشگاه استقلال و نساجی نسبت به میزبانی کرمان معترض هستند و البته در این میان، اعتراض نماینده مازندران بیشتر بوده و آنها چند روزی است که در رسانه ها درخصوص این بازیکن به صحبت می پردازند.

از جمله موارد اعتراضی قائمشهری ها، مسئله اسکان تیم در هتل های شهر کرمان بوده که محمدرضا مهدوی مربی این تیم و البته با اغراق عجیب و باورنکردنی مدعی شد فاصله هتل آنها تا محل برگزاری بازی 500 کیلومتر است. نگرانی درخصوص داوری بازی که به عادت این روزهای تیم های فوتبال ایران تبدیل شده، از جمله دیگر موارد ادعایی این تیم بود.

حالا بیژن طاهری سرپرست استقلال با اشاره به صحبت‌هایی که در خصوص محل برگزاری مسابقه سوپر جام مطرح شده، به رسانه رسمی باشگاه استقلال، گفته است: باشگاه استقلال که از ابتدا نظر خود را در خصوص این مسابقه اعلام کرد و موافق برگزاری بازی در کرمان نبودیم و سرمربی ما هم دلیلش را اعلام کرد.

او با اعلام این موضوع که سه مکان را برای برگزاری بازی سوپرجام پیشنهاد داده اند، اظهار داشت: شهرهای مشهد و اصفهان را برای این مسابقه پیشنهاد دادیم و حتی نامه های آن هم منتشر شد. به باشگاه نساجی ورزشگاه آزادی را هم پیشنهاد دادیم که خود دوستان نپذیرفتند. حالا هم حاضر به گفت‌وگو و تعامل هستیم.

طاهری در خصوص مباحث مطرح شده در مورد داوری مسابقه سوپر جام هم اظهار کرد: به گواه کارشناسان، نساجی یکی از باشگاه‌هایی بوده که از اشتباهات داوری منتفع شده اما استقلال بیشترین آسیب را خورده و امتیازات زیادی را به همین دلیل از دست داده است. مطرح کردن این صحبت‌ها تکراری و بر خلاف روح پهلوانی و ورزش است.