مهدی تیک دری می‌گوید استان کرمان قطب اول فوتبال ایران در فصل جاری است.

ادعای بزرگ هافبک گرانقیمت در مورد استان کرمان!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تیکدری هافبک تیم گل‌گهر در گفتگو با خبرنگار ما درباره پیروزی مقابل فولاد گفت: بازی خیلی خوبی بود و به سه امتیاز این بازی احتیاج داشتیم تا بتوانیم با رتبه خوب و شرایط خوب به تعطیلات برویم و خداراشکر این اتفاق افتاد.

هافبک راست گل‌گهر در مورد عملکرد خوب خودش عنوان کرد: قطعا تیم ما بازی به بازی و سال به سال بهتر خواهد شد اما در مورد رتبه باید بگویم که آخر فصل باید بتوانیم رتبه خوبی کسب کنیم و در جایگاه شایسته قرار بگیریم. خداراشکر الان در وضعیت آمادگی خوبی هستم و امیدوارم همین شرایط را تا آخر فصل داشته باشم و عملکردم از این هم بهتر شود تا نظر کادرفنی روی من مثبت باشد.

این بازیکن با اشاره به جدایی سعید صادقی و ادامه عملکرد خوب تیم گل‌گهر توضیح داد: سعید صادقی یکی از بهترین بازیکنان پارسال ما بود اما کسانی که الان جای او بازی می‌کنند، رضا شکاری، مرتضی تبریزی، امین قاسمی‌نژاد و امیر شهیم با تمام وجود بازی می‌کنند و عملکردشان نشان می‌دهد که چقدر بازیکنان خوب و موثری هستند. بازیکنان خارجی ما کیفیتشان را ثابت کردند و قطعا در ادامه فصل بیشتر به ما کمک خواهند کرد.

تیکدری درباره شرایط خوب باشگاه گل‌گهر و استان کرمان گفت: گل‌گهر سال به سال بهتر خواهد شد و تمام مراحل حرفه‌ای‌گری را کم کم انجام می‌دهد و به شرایط ایده آل می‌رسد. استان کرمان هم جزو قطب‌های فوتبال ایران است و فکر می‌کنم این موضوع ادامه‌دار باشد چون هزینه می‌کنند و به نظرم حتی استان کرمان قطب اول فوتبال ایران باشد.

هافبک راست‌پای گل‌گهر راجع به احتمال جدایی از گل‌گهر به مقصد پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: من با باشگاه قرارداد دارم و هر تصمیمی که باشگاه بگیرد تابع آن خواهم بود. در سالهای گذشته پیشنهاد از پرسپولیس و استقلال داشتم و شاید برای سالهای بعد هم داشته باشم اما تحت قرارداد گل‌گهر هستم و تمام تلاشم را می‌کنم از این تیم به تیم‌ملی برسم. اگر عملکرد خوبی داشته باشم، قطعا سرمربی تیم‌ملی انتخابم می‌کند.

او درباره کار با امیر قلعه‌نویی عنوان کرد: درباره آقای قلعه‌نویی کارنامه‌اش، همه چیز را درباره او نشان می‌دهد. امیدوارم امسال هم نتایج خوبی بگیریم تا ایشان و باشگاه را سربلند کنیم.