فاطمه شریف سرمربی تیم فوتسال زنان نصر فردیس ادعای حسین شمس در خصوص پیشنهاد سرمربی‌گری تیم ملی را رد کرد.

شریف: حرف‌های شمس بی پایه و اساس است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش “ورزش سه” حضور فاطمه شریف در کلاس‌های مدیریت فوتبال که توسط کشور آلمان برگزار می‌شود و چند موضوع دیگر ازجمله پیشنهاد سرمربی‌گری تیم ملی، مصاحبه تند و تیز حسین شمس و نتایج نه چندان درخشان نصر فردیس در فصل جاری، سبب صحبت با این مربی جوان و خوش آتیه شد که در ادامه می‌توانید آن را بخوانید.

در ابتدا از شرایط حال حاضر نصر بگویید، بر خلاف سال گذشته که تنها به خاطر یک گل به خودی در دقایق پایانی بازی فینال، قهرمانی را از دست دادید، امسال تا اینجای کار آن درخشش را نداشتید و در رتبه سوم قرار دارید.

بله متأسفانه ما امسال آن زمان طلایی برای آماده سازی تیم را از دست دادیم و به فاصله دو هفته تا شروع مسابقات بازیکنان را جذب کردیم و تمریناتمان شروع شد که فکر می‌کنم این مهم‌ترین دلیل اُفت ما باشد، هرچند نباید از اشتباهات متعدد داوری نیز بگذریم، در دیدار برابر پیکان و مس رفسنجان به وضوح از داوری متضرر شدیم و علی رغم اینکه لیگ خوبی داریم و همه‌ی تیم‌ها در شرایط خوبی هستند، اما داوری‌ها مطلوب نیست.

در روزهای اخیر شاهد این بودیم که خانم یاری، سرمربی سابق تیم ملی ایران و عراق در تمرینات شما حضور دارند و در غیاب شما تمرینات تیم را زیر نظر دارند.

بله همانطور که می‌دانید من در روزهای اخیر پدرم را از دست دادم و شرایط حضور در تمرینات را نداشتم، این را هم در نظر داشته باشید که در تیم نصر یک مربی دروازه‌بان و یک مربی بدنساز من را همراهی می‌کنند و به همین دلیل از خانم یاری درخواست کردم که در این روزها در تمرینات تیم ما حاضر باشند که ایشان هم پذیرفتند و از همینجا برای حضورشان تشکر می‌کنم.

درحال حاضر برای حضور در یک کلاس مریی‌گری در قطر هستید، شایعه شده که فدراسیون شرایط حضور شما در این کلاس را فراهم کرده، آیا این گمانه زنی‌ها صحت دارد؟

خیر به هیچ وجه، این کلاس با نام future leaders in football هر سال توسط کشور آلمان برگزار می‌شود، سال گذشته در اردن و امسال نیز این کلاس در قطر برگزار شد. من هم به واسطه تجربیات بین‌المللی که داشتم توسط مسئولان آلمانی ایمیلی دریافت کردم و سپس در یک مصاحبه ویدیویی حاضر شدم که در نهایت به عنوان تنها نماینده ایران برای حضور در این کلاس‌ها انتخاب شدم و فدراسیون برای حضورم در این کلاس دخالتی نداشته است.

درمورد محتوای این کلاس برای ما توضیح می‌دهید؟

در این کلاس در خصوص مشکلات مختلف فوتسال زنان در جهان صحبت و راهکارهای لازم ارائه می‌شود که با توجه به اینکه مربیان بین المللی از آلمان و کشورهای خاورمیانه در این کلاس حضور دارند، می‌تواند تجربه خوب و مؤثری باشد که امیدوارم در آینده بتوانم از آموخته‌هایم در این کلاس برای تیم‌های داخلی استفاده کنم و همچنین این تجربه را در اختیار مربیان جوان ایرانی قرار بدهم.

چندی پیش حسین شمس یک مصاحبه انجام داد و هرچند در آن مصاحبه نامی از شما برده نشد اما ایشان اشاره کردند که یک مربی از خراسان رضوی قرار است هدایت تیم ملی را برعهده بگیرند، نظر شما چیست؟

ببینید احترام آقای شمس به عنوان یک پیشکسوت بر من واجب است اما باید بگویم در دوران آقای عزیزی خادم یک بار برای هدایت تیم ملی از بنده رزومه خواستند، این اتفاق یک بار هم دوران دبیرکلی آقای کامرانی‌فر رخ داد اما از زمان حضور آقای تاج این پیشنهاد به من داده نشده و نمی‌دانم ریشه و اساس صحبت‌های آقای شمس چیست.

اگر این پیشنهاد به شما داده شود می‌پذیرید؟

هر مربی مربی آرزو دارد که روزی سرمربی تیم ملی کشورش شود، من قبلاً این شانس را داشتم که هم در تیم ملی جوانان و هم تیم ملی بزرگسالان به عنوان مربی فعالیت کنم اما امیدوارم روزی انقدر باتجربه شوم که لیاقت سرمربی‌گری تیم ملی را هم داشته باشم.