لوچانو اسپالتی، سرمربی ایتالیایی ناپولی، پاسخ تمجیدهای یورگن کلوپ در نشست مطبوعاتی را داده است.

اسپالتی پاسخ کلوپ را داد: احمق نیستیم!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، حتی باخت با اختلاف دو گل در دیدار امشب ناپولی برابر لیورپول در آنفیلد برای نماینده ایتالیایی نیز به منزله صعود این تیم به عنوان صدرنشین به دور بعدی خواهد بود. یورگن کلوپ، سرمربی مرسی سایدی ها در نشست خبری پیش از این دیدار به تمجید از ناپولی پرداخته و آنها را مدعی صعود به فینال لیگ قهرمانان این فصل دانست، اما لوچانو اسپالتی در پاسخ مدعی شد این ستایش های فراوان ممکن است به ضرر ناپولی باشد و در این باشگاه کسی احمق نیست که منظور سرمربی لیورپول را متوجه نشود.

لوچانو اسپالتی گفت: "فکر می‌کنم خواندم که یورگن کلوپ گفته است که آنها به پیروزی 4-0 فکر نمی‌کنند. فکر کنم او به صورت جدی این حرف را زده و پس در موردش صحبت می کنیم. تعریف و تمجیدهای بیش از حد، گاهی باعث می شود که شما بیش از حد بالا رفته و آنگاه به شدت هم سقوط کنید. از سوی دیگر وقتی انتقاد آنهم به روش درست وجود داشته باشد، همیشه نشانه هایی برای پیشرفت پیدا کرده و در واقع دوست ببینید که آیا آن انتقاد درست بوده یا نه.

در عین حال تیم یورگن کلوپ در سال های اخیر دو بار به فینال لیگ قهرمانان رسیده و بنابراین از همه سرمربی بهتری است. اما وقتی در آینده کلوپ سرمربی ناپولی ‌شود، متوجه خواهد شد که cca nisciuno è fess (هیچ‌کس اینجا احمق نیست).

لیورپول تیم بسیار آماده ای است و نباید فریب نتیجه بازی گذشته را بخوریم. آنها در این دیدار نیز مانند مسابقات قبل خود تیم باکیفیتی بوده و من آنها را لیورپول همیشگی می دانم. ما تعریف و تمجید را اگر صادقانه باشد می پذیریم، اما ستایش از شما باعث نتیجه گرفتن و رسیدن به صدر جدول نمی شود. می دانیم که دیدار با لیورپول سخت خواهد بود و ما باید ناپولی همیشگی باشیم و البته به خوبی هم می دانیم تکرار نتیجه دیدار رفت تقریبا غیرممکن است."