حسین ابراهیمی گفت: همه جناح‌ها باید دور هم بنشنند و راه‌حلی برای اصلاح امور پیدا و همه مشکلات را با منطق حل کنند.

اصولگرایان و اصلاح‌طلبان زمینه وحدت را ایجاد نکنند در قیامت مسئول‌اند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

گروه سیاست مثلث‌آنلاین: یکی از مهمترین راه‌ها برای بازگردان آرامش به کشور، گفت‌وگو است. می‌شود با گفت‌وگو و بحث درباره موضوعات مختلف بسیاری از مسائل را حل کرد اما چگونه باید باب گفت‌وگو و تعامل برای رسیدن به وحدت ملی، رفع مشکلات و پاسخگویی به مطالبات عمومی را باز کرد؟

حسین ابراهیمی، فعال سیاسی، درباره این موضوع به «مثلث‌آنلاین» گفت: «همه جناح‌های مختلف باید به سمت وحدت و یکپارچگی حرکت کنند. مقام معظم رهبری بارها بر ضرورت شکل‌گیری گفت‌وگو تأکید کرده‌اند و فرموده‌اند که باید کرسی‌های آزاداندیشی شکل بگیرد که همین موضوع می‌تواند بسیار راهگشا باشد. اکنون همه مسئولان از سران قوا گرفته تا همه مسئولان در نهادهای مختلف باید به سمت تعامل بروند و بهترین کار آن است که همه جناح‌های مختلف دور هم بنشنند و راه‌حلی برای اصلاح امور پیدا کنند و همه مشکلات را با منطق حل کنند».

او ادامه داد: «گرچه باید زودتر از اینها تعامل میان همه جناح‌ها شکل می‌گرفت اما حالا هم می‌توان با هم‌اندیشی گره‌های کور را باز کرد. دولت هم مشغول کار است و باید به آن کمک کرد. آقای اژه‌ای گفتند که با کسانی که باعث آشوب شدند برخورد می‌شود اما باید با کسانی که فریب‌خورده‌اند و بدون سوءنیت وارد میدان شدند، با مهربانی برخورد کرد. آنها احساسی شده‌اند و باید با آنها با رأفت برخورد کرد تا به سمت نظام بیایند. حساب آنها از عوامل اغتشاش‌ها جداست».

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «کشور ایران سابقه تمدنی بسیاری دارد و مردم ایران اهل و جنگ و آشوب نبوده و نیستند و می‌شود بدون این آشوب‌ها باب گفت‌وگو باز شود تا همه برای آینده ایران تلاش کنیم».

ابراهیمی در پایان گفت: «این کشور حضرت ولیعصر(عج) است. پیام عظم‌الاشأن اسلام همواره همه گروه‌ها را دور خود جمع می‌کردند و امروز هم رهبر معظم انقلاب همه گروه‌ها را زیر سایه خودشان جای داده‌اند. باید از این منش استفاده شود تا مشکلات با گفت‌وگو حل شود. همه گروه‌های سیاسی از اصلاح‌طلبان گرفته تا اصولگرایان در مقطع کنونی باید زمینه‌های وحدت را ایجاد کنند وگرنه همه در قیامت مسئول‌اند».