یکی خبرنگاری را مستعد ترین شغل برای جاسوسی می داند اما نمی گوید "مدیرمسئولی" چه نسبتی می تواند با نفوذ و جاسوسی داشته باشد! دیگری هم از یاد برده مشرب فکری و رفتاری حاج قاسم را و او را هزینه پندار خود می کند که اگر حاج قاسم نبود فلان و فلان و فلان را داعش به کنیزی می گرفت.

کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به کسی که خبرنگاری را مستعد ترین شغل برای جاسوسی می داند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

یکی خبرنگاری را مستعد ترین شغل برای جاسوسی می داند اما نمی گوید "مدیرمسئولی" چه نسبتی می تواند با نفوذ و جاسوسی داشته باشد! دیگری هم از یاد برده مشرب فکری و رفتاری حاج قاسم را و او را هزینه پندار خود می کند که اگر حاج قاسم نبود فلان و فلان و فلان را داعش به کنیزی می گرفت.

شهدا و رزمندگان مخلص دفاع مقدس، خاطراتشان را نمی گفتند و از کار و کارنامه عملی خود سخنی به میان نمی آوردند." تحفظ" می کردند تا شائبه" ریا" پیش نیاید. حالا برخی ها - که بیشترین فاصله اخلاقی را با آنان دارند- خود را مثل واگن های روی "ریل" جلو می کشند و حرف هایی می گویند که فقط سایز دهان خودشان است و بوی برخاسته از کلمات هم اذیتشان نمی کند.دوربین که باشد، از آقای دوربینی هم جلو می زنند. یکی خبرنگاری را مستعد ترین شغل برای جاسوسی می داند اما نمی گوید "مدیرمسئولی" چه نسبتی می تواند با نفوذ و جاسوسی داشته باشد! دیگری هم از یاد برده مشرب فکری و رفتاری حاج قاسم را و او را هزینه پندار خود می کند که اگر حاج قاسم نبود فلان و فلان و فلان را داعش به کنیزی می گرفت.خوب است که مردم شهید سلیمانی را بهتر از مدعیان می شناسند. همه می دانند که منطق و مشربِ حاج قاسم چنان بود که میان مردم خط کش نمی گذاشت.

مردم خوب به یاد دارند این گفته او را که " همان دختر کم‌حجاب دختر من است. دختر ما و شماست؛ نه دختر خاص من و شما، اما جامعه ماست." برای دفاع از حقوق او هم تمام قد می ایستاد. این بزرگترین توهین به حاج قاسم است که برخی ها عقیده های پر عقده خود را به نام او بیان کنند. او دفاع از همه را وظیفه خود می دانست بی آنکه منتی داشته باشد و مزدی بخواهد. "سرباز" بود. کدام سرباز را می توان سراغ گرفت که مثل این صاحبان پندارهای مغشوش و شیوه یاجوج و ماجوج سخن بگوید؟ سرباز، آماده نثار سر و ایثار جان است بی آنکه طلبکاری کند. حاج قاسم سلیمانی هم نماد تام و تمام سربازی در تراز انقلاب و اسلام بود. در آخر هم وصیت کرد روی قبرش فقط بنویسند "سرباز" تا کسی نتواند به نام او بار روی دوش مردم بگذارد و "سربار" شود. تفاوت سلیمانی با برخی ها در همین یک نقطه بود و خدا می داند جهانی در همین یک نقطه، فاصله است. این را هم مردم به خوبی درک می کنند. حضور همگانی در تشییع جنازه شهید، قاب تمام نمایی است از این درک کامل و محبت دوطرفه.

بگذریم، خیلی حرف ها را ناشنیده باید گذاشت و برخی را حیف است نگاه آدم به دیدنشان آلوده شود. این را همه می دانیم که در مکتب سلیمانی، همه مردم صاحب احترامند. حاج قاسم را در مکتب او و در کلام طاهر او باید شناخت. برخی کلمات ناپالوده و بسیار آلوده را نباید به حساب او گذاشت که او را حساب از خیلی ها جداست. حساب او پاکِ پاک است. از محاسبه نیز او را نه تنها باکی نیست که پاکی می افزاید. نگاه و کلام او نیز ارزش افزاست. حاج قاسم فرزند" تراز" انقلاب اسلامی است. هرکس مثل او رفتار می کند، انقلابی است. هرکه به نام او مسیر عکس او را در پیش گیرد نسبتی با "انقلابِ سلیمانی پرور" ندارد.