یکی از پست‌های پر ترافیک تیم ملی، دفاع چپ است و باید دید انتخاب نهائی کی روش کدام بازیکن خواهد بود.

رقابت در این پست تیم ملی کشنده است (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش “ورزش سه” یکی از پست‌های پر ترافیک حال حاضر تیم ملی با وجود چهار بازیکن آماده، دفاع چپ است. امید نورافکن و ابوالفضل جلالی حالا در تهران هستند و تمرینات را زیر نظر کادر فنی پیگیری می‌کنند. از دیگر بازیکنان احسان حاج‌صفی و میلاد محمدی نیز به این دو اضافه خواهند شد تا کی‌روش دغدغه شیرینی برای انتخاب نهایی داشته باشد.

در اردوی اتریش و بازی تدارکاتی با اروگوئه، جلالی با انتخاب کی‌روش در سمت چپ خط دفاعی به میدان رفت. اما یک نیمه فرصت بازی پیدا کرد و در نیمه دوم حاج‌صفی از هافبک دفاعی به دفاع چپ انتقال یافت. موردی که در جدال با سنگال از ابتدا انجام شد و کاپیتان تیم ملی یکی از بهترین عملکردهای خود را به نمایش گذاشت. با این اوصاف حاج‌صفی را می‌توان گزینه اول کی‌روش برای سمت چپ دفاعی دانست.

با این حال سرمربی تیم ملی در این مدت ثابت کرده توانایی تصمیم‌گیری‌های غیر منتظره را دارد و شاید با توجه به تاکتیکش در مسابقات مختلف، از مهره‌های متفاوتی استفاده کند.

همین امر هم باعث شده بازیکنان مدعی برای این پست نهایت توان خود را بگذارند، بلکه راهی جام جهانی قطر شوند. موردی که انتخاب نهایی بین جلالی، نورافکن، محمدی و حاج‌صفی را برای کی‌روش سخت می‌کند.