میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید تیمش برای کسب جام قهرمانی در این فصل نیاز به تقویت دارد.

آرتتا: برای قهرمانی باید در ژانویه خرید کنیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته در چارچوب رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس به مصاف برایتون رفت و با نتیجه 1-3 برابر این تیم شکست خورد. 

این نتیجه در حالی به دست آمد که آنها در حال حاضر در لیگ برتر انگلیس صدرنشین هستند و شاید کمتر کسی انتظار داشت که در بازی برابر برایتون در همین مراحل ابتدایی جام اتحادیه از دور این رقابت‌ها کنار بروند. 

آرتتا پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« این تیمی است که ما در اختیار داریم. باید بهترین استفاده ممکن را از آنها ببریم. امروز مشخص شد که ما در این زمینه ضعف داریم، خصوصا چون کاری که باید را در هر دو محوطه جریمه به درستی انجام ندادیم و این چیزی است که لازمه برنده شدن در یک بازی فوتبال است. ما تاوان این اشتباه را پرداخت کردیم.»

سرمربی آرسنال با اشاره به مشکلات تیمش از ابتدای فصل گفت:« این همان تیمی است که در زمان پیروزی تحسینش می‌کنیم. من از روز اول گفتم که ما تیم کوچکی داریم و تعداد بازیکنان ما زیاد نیست چون در آخر تعدادی از بازیکنان را کنار گذاشتیم و باید با همین روند بسازیم.»

او درباره مشکلات مصدومیت بازیکنانش به خاطر فشردگی دیدارها اضافه کرد:« ما به خوبی از این موضوع باخبریم که مصدومیت‌هایی در طول فصل برای بازیکنان پیش آمده و فهرست هم واقعا کوتاه است. اگر به دنبال کسب موفقیت در طول این فصل هستیم باید از فرصت پنجره ژانویه استفاده کنیم و از ظرفیتی که داریم برای هر تغییری بهره ببریم چون نمی‌دانیم در آخرین بازی پیش از جام جهانی هم چه اتفاقی رخ خواهد داد.»