سقوط یکی از بهترین‌های تاریخ فوتبال اتفاقی غم‌انگیز است. رونالدو با سرعتی باورنکردنی اعتبارش را از دست می دهد.

رونالدو، ارزش دیجیتال فوتبال: سقوط یک ابرستاره
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، یکی از پیچیده‌ترین مسائل زندگی تصمیم به رها کردن است. رها کردن یک مکان، یک رابطه، یک کار، یک شغل و.....مهم نیست شما بهترین هستید یا بدترین، همیشه معتقدید که باز می توان کار بیشتری انجام داد و رها نکرد اما تقریبا همیشه این یک حس غلط و فریبنده است. کریستیانو رونالدو شب گذشته بر علیه مربی خود یا شاید بهتر است بگوییم مربی سابق خود طغیان کرد. او بر علیه کاپیتان سابق خود و بر علیه باشگاهش حرف زد و جنگی را شروع کرد که احتمالا تا روز جدایی اش از یونایتد ادامه خواهد داشت.

در این قضیه می توانیم دو شماره یک را مثال بزنیم ولی بین‌شان چه تفاوت بزرگی وجود دارد. یکی شکست را پذیرفته و تلاش دارد به روزهای اوجش برگردد ولی یکی باخت را قبول ندارد. رافائل نادال برابر رونالدو. نادال در تلاش برای بازگشت به قله تنیس و رونالدو در جستجوی تیم در حالی که هیچکس او را نمی خواهد. افت ارزش او در بازار، فاحش است. تاسف برانگیز است که چگونه یکی از بهترین های تاریخ فوتبال، در مسیر سقوط قرار گرفته است. 

به رونالدویی که می توانست به جایگاه دی‌استفانو در رئال مادرید برسد، حال تنها می توان لقب بهترین مهاجم تاریخ باشگاه را داد. هیچ دستور العمل و راهنمای مشخصی برای جدایی وجود ندارد، اگرچه بهتر است همیشه به عقل سلیم متوسل شوید. گاهی می توان در یک نفر نشانه هایی برای تمایلش به جدایی دید و در مورد رونالدو این مثل روز روشن است. رونالدو اما این روزها در حال تلف کردن وقت، شادی و اعتبارش است. او ارز دیجیتال رو به افول فوتبال است.