رونالدو پس از مصاحبه توفانی اخیرش بر علیه منچستریونایتد، باعث خشم هم‌ تیمی هایش شده و او امروز با بی اعتنایی عجیب برونو فرناندز در اردوی تیم ملی پرتغال روبرو شد. واکنش‌ها به این اتفاق جالب بود.

سقوط آزاد اسطوره:برونو رونالدو را تحویل نگرفت! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو در چند روز گذشته به تیتر اول تمامی رسانه‌های اروپایی و خصوصا انگلیسی تبدیل شده است. 

مصاحبه عجیب و دور از انتظار او درباره منچستریونایتد که در آن مدعی شده بود این باشگاه به او خیانت کرده و قصد داشته او را وادار به جدایی کند و همچنین انتقادهای تندی علیه شرایط این باشگاه و خصوصا اریک تن‌هاخ مطرح کرده بود، واکنش‌های بسیاری را در پی داشت. 

انتقادها و اعتراض نسبت به رفتار این ستاره پرتغالی از سوی کارشناسان، بازیکنان سابق و همچنین هواداران یونایتد در روزهای گذشته افزایش یافته است و به نظر می‌رسد که بازیکنان منچستریونایتد نیز از رفتار و اظهارات این بازیکن به شدت ناراحت هستند. 

تصاویر منتشر شده از اردوی تیم ملی پرتغال در آستانه جام جهانی 2022 قطر نشان می‌دهد که برونو فرناندز برای اولین بار پس از انتشار این مصاحبه با رونالدو روبرو شده و مشخصا رفتاری سرد با او دارد. 

این موضوع توجه بسیاری را جلب کرده و تعدادی از کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز به رفتار سرد این ستاره پرتغالی یونایتد با رونالدو اشاره کرده‌اند.

فرناندز، زمانی وارد رختکن می‌شود که کریستیانو پیش‌تر در رختکن حضور داشته است و صرفا ضربه‌ای به پشت او می‌زند. زمانی که رونالدو دستش را برای دست دادن با او دراز می‌کند، فرناندز پس از مکثی قابل توجه حاضر می‌شود که با او دست بدهد و بلافاصله از این بازیکن فاصله می‌گیرد. 

به نظر می‌رسد که دلخوری بازیکنان یونایتد که پیش از این نیز اخباری در این باره به گوش می‌رسید بسیار جدی است و رونالدو عملا جایگاهش را در بین هم تیمی‌هایش نیز از دست داده است. 

بیشتر کسانی که به ویدیوی برخورد سرد برونو و کریستیانو واکنش نشان داده‌اند برخورد فرناندز با کاپیتان تیم ملی کشورش را به ناراحتی او از مصاحبه تند رونالدو درباره شیاطین سرخ مرتبط می‌دانند.

یک هوادار پرتغال در توییتر به این ویدیو واکنش نشان داده و آن را برخوردی بسیار عجیب می‌داند. یکی از هواداران پرتغال اما علت واکنش برونو را تعصب او به تیم ملی کشورش و باشگاهش می‌داند. او نوشت:" برونو در هر تیمی باشد به خاطر آرمی که روی سینه‌اش حک شده بازی می‌کند چه در تیم ملی و چه در منچستریونایتد. او می‌داند که حرکت رونالدو اشتباه بوده و نمی‌تواند آن را نادیده بگیرد".

کاربر دیگری نوشت:" اتفاق خاصی نمی‌افتد ولی نگاه‌ها واقعا عجیب است. برونو کاملا عاشق منچستریونایتد است".

یک هوادار منچستریونایتد با ستایش برونو فرناندز نوشت:" خون برونو به رنگ سرخ یونایتد است. او کاپیتان آینده تیم است".