سرانجام مجید حسینی نیز مانند سایر لژیونرهای فوتبال ایران به اردوی تیم ملی اضافه شد و با توجه به شرایط از شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی نیز برخوردار است.

ضلع چهارم قلب خط دفاعی تیم ملی ایران (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پیش از اعلام لیست تیم ملی فوتبال ایران یکی از چالش‌های پیش روی کارلوس کی‌روش انتخاب نفرات مورد نظرش برای پوشش قلب خط دفاعی تیم بود که درنهایت قابل انتظارترین نفرات با خط زدن سامان فلاح انتخاب و عازم اردوی تیم ملی در قطر شدند. بر این اساس محمد حسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‎زاده، مرتضی پورعلی‌گنجی و مجید حسینی چهار بازیکنی به شمار می‌روند که حداقل دو تای آنها در ترکیب اصلی تیم ملی در هر سه دیدار جام جهانی مقابل انگلیس، ولز و آمریکا بازی خواهند کرد.

نکته قابل توجه اینکه در آخرین تمرین تیم ملی که در زمین شماره 2 کمپ تیم های ملی برگزار شد شجاع خلیل زاده در شرایطی که تیم کاملی در اختیار کی روش نبود بیشتر در خط هجومی در بازی درون تیمی دیده شد تا با قرار گرفتن کنعانی زادگان و پورعلی گنجی در خط دفاعی گمانه‌زنی درباره حضور فیکس این بازیکن در کنار کنعانی‌زادگان کمتر شود.

با این وصف اینطور پیش بینی می‌شود که در صورت فیکس در نظر گرفتن جایگاه محمد حسین کنعانی زادگان، مجید حسینی شانس بالایی برای قرار گرفتن در کنار این بازیکن دارد. البته اینکه شجاع خلیل‌زاده زوج کنعانی زادگان در الاهلی به شمار می‌رود نیز یکی از دلایلی می‌تواند به شمار رود که این بازیکن شانس حضور ثابت پیدا کند. درنهایت نیز مرتضی پورعلی گنجی گزینه دیگر در دسترس کی‌روش که با سابقه حضور ثابت در جام جهانی قبلی به قطر سفر کرده است.

انتخاب زوج قلب خط دفاعی ایران در حالی که چهار بازیکن باتجربه مدعی حضور در این منطقه هستند یکی از چالش‌های کارلوس کی‌روش به شمار می‌رود و این مربی که طی روزهای اخیر سه مدافع میانی خود را در تهران در اختیار داشته امروز مجید حسینی را هم در اردوی تیم ملی می‌بیند؛ بازیکنی که با فرم خوب و ثبت سومین گل خود در سوپر لیگ ترکیه به اردو اضافه شده و برای خود شانس زیادی برای رسیدن به 11 بازیکن اصلی متصور است.