با شروع کار تیم ملی در قطر می‌توانید اخبار و حواشی لحظه به لحظه ایران را به صورت زنده از “ورزش سه” دنبال کنید.

لحظه به لحظه همراه با تیم ملی در قطر (زنده)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش “ورزش سه” تیم ملی حالا سومین حضور پیاپی در جام جهانی را تجربه می‌کند. حضور در گروه B مسابقات و جدال با تیم‌های قدرتمندی مثل انگلیس، آمریکا و ولز انگیزه شاگردان کارلوس کی‌روش را برای کسب موفقیت و البته تاریخ‌سازی بیشتر از قبل کرده است.

بازیکنانی که اکثرا در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هم حضور داشتند و حالا با سابقه‌ای بیشتر و البته تجربه‌ای بهتر به دنبال اتمام کار نیمه تمام خود هستند.

تیم ملی ایران امروز (۲۵ آبان) آخرین بازی تدارکاتی خود را برابر تیم ملی تونس انجام داد و با نتیجه ۲-۰ شکست خورد تا با باخت پا به جام جهانی بگذارد. تیم ملی ۵ روز دیگر اولین جدال را با انگلیس انجام می‌دهد.

هر چه به شروع جام جهانی نزدیک می‌شویم، اخبار و حواشی پیرامون تیم ملی نیز افزایش پیدا می‌کند. اخباری که قطعا تا پایان جام جهانی برای هواداران فوتبال‌دوست جذاب خواهد بود.

اینجا در "ورزش سه" با اتفاقات ویژه و رویدادهای مربوط به تیم ملی ایران در کنار شما خواهیم بود:

 پوشش زنده خبری

25 آبان 1401 ساعت 22:24

کارلوس کی‌روش با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش ضمن ارائه توضیحات در خصوص بازی با تونس گفت: ما به رویاهایمان در جام جهانی فرصت می‌دهیم. ما باهم‌دیگر متحد و یکی می‌شویم و به وظایف خود به عنوان حرفه‌ای‌های فوتبال ادامه داده تا برای هواداران فوتبال ایران، لذت، شادی و غرور را به ارمغان بیاوریم.

25 آبان 1401 ساعت 22:12

طبق اعلام بخش رسانه‌ای تیم ملی تمرینات ایران فردا از ساعت ۱۶:۳۰ پیگیری می‌شود. قبل از آن دو بازیکن تیم ملی مصاحبه مطبوعاتی خواهند داشت.

25 آبان 1401 ساعت 21:29