تیم ملی عربستان پس از پیروزی هیجان انگیز ۲ بر ۱ مقابل آرژانتین در آغاز مرحله گروهی جام جهانی در اوج خوشحالی است.

مسی کجاست؟ حالش را گرفتیم!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه ، ملی فوتبال آرژانتین که در سه سال و چهار ماه و ۱۹ روز گذشته هیچ شکستی تجربه نکرده بود، امروز در نخستین بازی خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر یک شکست غیرمنتظره تجربه کرد تا نتواند رکورد خود را تاریخی کند.

آرژانتین امروز باوجود اینکه در همان اوایل بازی با گل لیونل مسی از عربستان پیش افتاده بود، اسیر تاکتیک‌های هروه رنار سرمربی حریف شد و در نهایت با نتیجه دو بر یک شکست خورد.پیروزی عربستان واکنش های مختلفی در فضای مجازی داشت. در این بین واکنش اهالی رسانه‌‌های عربی به این شکست قابل توجه است.

خلیل البلوشی گزارشگر عمانی شبکه الکاس پس از پایان بازی که با شکست آرژانتین مقابل عربستان همراه بود، گفت: مسی کجاست؟ اگر ضربه پنالتی نبود، مسی کجاست؟ و تیم ملی آرژانتین کجاست؟

عصام الشوالی دیگر خبرنگار مشهور تونسی جهان عرب نیز با انتشار فیلم کوتاهی از ورزشگاه لوسیل به شعار هواداران عربستانی در انتهای بازی واکنش نشان داد. در این فیلم هواداران عربستانی با سر دادن شعار" مسی کجاست؟ حالش را گرفتیم" به جشن و پای‌کوبی پرداختند.

عکسی که در فضای مجازی بسیار مورد توجه قرار گرفته است، سجده شکر بازیکنان پس از بازی است.

قرار گرفتن سالم الدوساری پس از درخشش مقابل آرژانتین در عکس معروف به جای مسی قرار گرفت.

محو بودن مسی در این بازی از چشم هواداران عربستانی پنهان نماند و کاربری با قرار دادن عکس زیر با مسی شوخی کرد.

شکست آرژانتین نه تنها در جهان عرب و فوتبال‌دوستان عربستانی‌، در سایر رسانه‌ها نیز بازتاب داشت.

روزنامه TNT برزیل اقدام به تشکر از عربستانی ها کرد و نوشت: ممنون از عربستان که صبح زیبایی برای ما ساخت. ممنون از شما و تشکر از طرف 200 میلیون برزیلی.

روزنامه کوریره دلو اسپورت ایتالیا نیز با انتشار توییتی نسبت به برد عربستان واکنش نشان داد: " از اعماق وجود تشکر می‌کنیم. رکورد نباختن آرژانتین را شکستید و ایتالیا کماکان رکورددار ماند. گراتزیا السعودیه"