ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، تایید کرد که دوست دارد مسی را بار دیگر با پیراهن این تیم ببیند.

ژاوی: دوست دارم مسی را دوباره در بارسا ببینم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بحث بازگشت مسی به بارسلونا در روزهای اخیر بارها مطرح شده است و به نظر می‌رسد که این باشگاه به صورت جدی در حال بررسی این موضوع است. 

خوان لاپورتا چند روز قبل در آمریکا مدعی شده بود که دوست دارد این بازیکن آرژانتینی در بارسا به دوران فوتبالش خاتمه دهد و حالا ژاوی نیز نسبت به بازگشت این بازیکن به نوکمپ ابراز امیدواری کرده است. 

سرمربی بارسا در پاسخ به سوالی در این باره به خبرنگاران گفت:« این ایده‌ای است که باشگاه به آن فکر می‌کند اما در این فصل عملی نخواهد بود. البته که من امیدوار بودم شرایط به این شکل نباشد. مسی شایستگی آخرین فرصت را دارد تا ثابت کند بهترین بازیکن تاریخ است. من هم دوست دارم بار دیگر او را در بارسا ببینم.»

او با ابراز رضایت از جذب ژول کنده اظهار داشت:« من بسیار خوشحال هستم. او گزینه خوبی برای پخش کردن توپ است، بازیکنی سریع و هجومی است و خیلی خوب از سایر بازیکنان در زمین حمایت می‌کند. این یعنی او باعث ایجاد رقابت برای حضور در ترکیب اصلی بارسا خواهد شد.»

این مربی جوان کاتالان درباره تیم‌هایی که از نظر او مدعی قهرمانی در جام جهانی هستند گفت:« برزیل، آرژانتین، اسپانیا، بلژیک و انگلیس. با این حال پیش‌بینی قهرمان کار دشواری است.»

ژاوی با تمجید از عملکرد روبرت لواندوفسکی اضافه کرد:« او خرید بسیار خوبی است. این بازیکن برنده توپ طلا نشده است چون این مراسم در سال درخشش او برگزار نشد. او هنوز گل نزده است اما این اتفاق هم به زودی رخ خواهد داد.»

او همچنین با اشاره به انتقادهایی که از خریدهای بارسا شده است ادامه داد:« ما شاهد صدور بیانیه‌های عجیبی هستیم. من از این که آنها می‌گویند ما قوانین را زیر پا گذاشتیم تعجب می‌کنم. اینجا همه چیز برای ما قانونی است.»