ستاره تیم ملی ژاپن در ادعایی عجیب تیمش را مدعی قهرمانی می‌داند!

ژاپن قهرمان جام جهانی می‌شود!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، ریتسو دوآن، فوتبالیست ژاپنی با شجاعت می گوید، هرکس از من در مورد قهرمان جهان بپرسد، من پاسخ می دهم ژاپن می تواند قهرمان جهان شود و من اصلا شوخی نمی کنم.

ژاپن در گروه مرگ جام جهانی برابر دو قهرمان جهان با یک گل عقب افتاد، اما آلمان و اسپانیا را با نتیجه 2-1 شکست داد. ژاپن در این گروه به مقام اول دست یافت و در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف کرواسی خواهد رفت. این بازی روز دوشنبه از ساعت 16:00 در شهر الوکره برگزار می شود.

اما ستاره ژاپنی فرایبورگ در مورد انتهای پیشروی ژاپن در این تورنمنت می‌گوید: "ما از گروه به عنوان صدرنشین گذشتیم زیرا همه به آن اعتقاد داشتیم. همین طور من از ابتدا معتقدم که می توانیم قهرمان جهان شویم. من از ابتدا، قبل از شروع مسابقات قهرمانی، این را به همه گفته ام. نمی‌دانم کسی فکر می‌کند دارم شوخی می‌کنم یا نه اما من واقعاً به آن اعتقاد دارم. همه حریفان در این مسابقات  با کیفیت و قوی هستند، تیم ما هم دقیقاً اینگونه است. ما می توانیم با همه بازی کنیم."

پس از بازی در گامبا اوزاکای ژاپنی، دون به اروپا آمد و برای باشگاه های هلندی گرونینگن و پی اس وی آیندهوون بازی کرد و سپس به باشگاه فرایبورگ آمد، جایی که هم اکنون در آنجا بازی می کند. او در این فصل دو گل در لیگ به ثمر رساند.

حالا باید دید دوآن و هم‌تیمی‌هایش تا کجای این مسابقات پیشرفت می‌کنند.