مهاجم هلندی پرسپولیسی ها پایش را در یک کفش کرده که همین امروز و فردا ایران را به مقصد هلند ترک کند.

لوکادیا: باید بروم - پرسپولیس: امکان ندارد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، این یک مشکل پیش بینی نشده و عجیب و غریب برای پرسپولیسی ها در آستانه دربی ۹۹ است. موضوعی که باعث می‌شود آنها در این مسابقه، بدون مهاجم حاضر شوند. اتفاقی که با توجه به 2 خرید نسبتاً گران قیمت آنها برای خط حمله، در مخیله هیچکس نمی گنجد.

اما شرایط طوری است که باشگاه پرسپولیس که طبیعتاً باید در شرایط پیش از دربی نسبت به انتشار این خبر ملاحظه به خرج بدهد، آن را منتشر می‌کند و دلایل آن را هم شرح می دهد. مسئله چیزی جز این نیست که لوکادیا می خواهد هر چه سریعتر ایران را ترک کند و شاید به بهانه مشکلات خانوادگی دیگر به تهران باز نگردد.

لوکادیا مهمترین خرید این فصل پرسپولیس و امتیازآورترین بازیکن این باشگاه است که با وجود دوری از شرایط مسابقه، نمایش فوق‌العاده‌ای با سرخپوشان داشته و بدل به یکی از محبوب ترین بازیکنان تیم شده است. مهاجمی فرصت طلب و گلزن که یحیی گل محمدی حساب ویژه‌ای روی او برای مسابقه دربی باز کرده بود اما حالا او بعد از یک جلسه غیبت در تمرین، که برای همه متعجب کننده بوده، به باشگاه خبر داده که مجوز خروج از ایران را صادر کنند، چرا که همسرش بیمار است و باید خود را به بالای سر او برساند.

شیخ دیاباته نیز به دلیل مصدومیت در دربی غایب خواهد بود

این اتفاق در فاصله ۴۸ ساعت مانده به دربی بی سابقه است. اما به هر حال موقعیتی است که پرسپولیس باید چاره‌ای برای آن بیندیشد. در حال حاضر، آنطور که در خبر رسمی باشگاه نوشته شده، پاسپورت لوکادیا در اختیار باشگاه است و او نمی تواند تهران را ترک کند و و باید برای خروج از ایران، روال قانونی خود را طی کند. چیزی که ظاهراً آخرین تیر باشگاه برای نگه داشتن این مهاجم در ایران بوده و طبعا آنها از این به بعد بعد هم تلاش خود را خواهند کرد تا او هر طور که شده، حداقل دربی را در جمع پرسپولیسی ها باشد.

از طرفی، اگر این بازیکن قصد نافرمانی داشته باشد نیز به سختی می شود او را قانع کرد که دست از بهانه برداشته و بی سر و صدا در پرسپولیس به کارش ادامه دهد.

با توجه به اینکه پرسپولیس شیخ دیاباته را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، نبود لوکادیا ضربه سختی به پیکر تیم یحیی خواهد بود که قصد داشت در این بازی، با دو مهاجم به میدان برود و یک نمایش تهاجمی داشته باشد.

در شرایط فعلی، اما همینکه لوکادیا به بازی برسد، برای پرسپولیسی ها موضوع مهمی محسوب می شود.

در غیر این صورت 2 آپشن پرسپولیس برای بازی در خط حمله شامل حامد پاکدل و مهدی عبدی خواهد بود.