دربی پایتخت از ساعتی بعد بین پرسپولیس و استقلال آغاز خواهد شد.

زنده - لحظه به لحظه با حواشی دربی ۹۹
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، اولین بازی پرسپولیس و استقلال بعد از تعطیلات طولانی مدت جام جهانی در مقابل یکدیگر خواهد بود تا تب فوتبال ایران ناگهان بالا برود.

بازی امروز از ساعت ۱۷:۳۰ درورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد و پرسپولیس برای حفظ صدرنشینی و استقلال در تلاش برای رسیدن به جایگاه نخست خواهد بود.

اگرچه این بازی بدون تماشاگر است اما همچنان حساس ترین بازی فوتبال ایران محسوب میشود و شما مخاطبین "ورزش سه" نیز از این باکس زنده، لحظه به لحظه در جریان اتفاقات و حواشی این دیدار خواهید بود.

با ما همراه باشید:

 پوشش زنده خبری

29 آذر 1401 ساعت 13:17

پیمان بابایی، صالح حردانی، روزبه چشمی، مهدی مهدی پور و محمد محبی ۵ بازیکن استقلال هستند که در صورت دریافت کارت زرد از زاهدی فر بازی بعدی آبی‌پوشان برابر صنعت نفت را از دست خواهند داد.

29 آذر 1401 ساعت 12:36

روزنامه ایران ورزشی در جلد ویژه دربی نوشته: این بازی «دربی باز» نمی‌خواهد. در بالای جلد هم تیتر گزارشی در مورد لوکادیا و تعهد مبنی بر بازگشت پس از مرخصی ۴۸ ساعته قرار گرفته است.

29 آذر 1401 ساعت 12:30

پرسپولیس در ترکیب امروز چهار دربی اولی خواهد داشت: دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی و سعید صادقی.

29 آذر 1401 ساعت 12:18

ساپینتو در مورد غیبت لوکادیا و دیاباته:

بعضی وقت‌ها ما چیزهایی را در کنفرانس می‌شنویم که خلافش بعدا ثابت می‌شود. برای من لوکادیا و دیاباته بازیکنان مهمی هستند اما ما هم بازیکنان خیلی مهمی داریم. برای من نقطه قوت حریف‌، تیم پرسپولیس است. این مساله برای فرقی نمی‌کند بدون لوکادیا و یا با لوکادیا، استراتژی من فرقی نمی‌کند. ما باید ۹۰ دقیقه تمرکز کنیم و این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

29 آذر 1401 ساعت 11:59

بر اساس اعلام شورای تامین استان تهران، هیچ تماشاگری تحت‌عنوان لیدر و میهمان هم نمی‌تواند به ورزشگاه آزادی برود و دربی با حداقل نفرات حاضر در استادیوم برگزار می‌شود.

29 آذر 1401 ساعت 11:56

چند کیلومتر با فاصله از ورزشگاه آزادی، کاوه رضایی در ترکیب تراکتور مقابل پیکان قرار خواهد گرفت. نکته جالب اینکه او پیش فصل را با استقلال سپری کرد اما لیست ۲۰ نفره استقلال مانع از این شد که او به تیم محبوبش ملحق شود.

29 آذر 1401 ساعت 11:51

ارسلان مطهری با سابقه سه گل در دربی، پای به شهرآورد پایتخت می‌گذارد. او که ابتدای فصل در آستانه جدایی بود، با یک گل دیگر به رکورد فرهاد مجیدی و مجتبی جباری خواهد رسید.

29 آذر 1401 ساعت 11:50

جای خالی بزرگ پرسپولیس در دیدار امروز یورگن لوکادیاست. ۴۸ ساعت وعده داده شده او امروز به پایان خواهد رسید و اگر او به قولش عمل کند، فردا باید در ایران باشد. البته که حتی اگر برگردد، پرسپولیس در دربی به او بیش از همیشه نیاز داشت.

29 آذر 1401 ساعت 11:45

زوج گلزن استقلال در دربی ۹۴. ارسلان مطهری در دقیقه ۲ استقلال را پیش انداخت و مهدی قایدی در دقیقه ۹۰+۳ استقلال را از شکست نجات داد.

29 آذر 1401 ساعت 11:43

یحیی گل‌محمدی امروز برای نهمین بار در شهرآورد، به عنوان سرمربی روی نیمکت پرسپولیس خواهد نشست و به رکورد برانکو ایوانکوویچ خواهد رسید.