هافبک دفاعی آبی ها باید در ادامه فصل خاطره دربی شب گذشته را به دست فراموشی بسپارد.

 نیک نفس و اشتباهی که باید از ذهن‌ها پاک کند!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" یکی از بازیکنان ثابت استقلال در فصل گذشته، زبیر نیکنفس بود. هافبک دفاعی مورد علاقه فرهاد مجیدی که در بیشتر دقایق بازی‌های این تیم در لیگ بیست و یکم به میدان رفته بود، با حضور ساپینتو روی نیمکت آبی‌ها و بازگشت آرش رضاوند، کمتر در ترکیب اصلی بکار گرفته شده است.

در شهرآورد دیروز، به دلیل خصوصیات ویژه‌ای نظیر توانایی در قطع توپ و جنگندگی بیشتر نسبت به روزبه چشمی، زبیر به جای هافبک ملی‌پوش استقلال و زننده گل نخست این تیم بعد از پیش افتادن از حریف، به میدان آمد.

نیکنفس که در طول دقایق حضورش در زمین عملکرد خوبی داشت و مطابق انتظارات در وظیفه قطع ارتباط بین هافبک و مهاجم پرسپولیس موفق عمل کرده بود، روی کرنر منجر به گل پرسپولیس دچار اشتباه شد تا آبی‌ها لحظاتی بعد دروازه خود را باز شده ببینند.

در لحظه‌ای که نیکنفس می‌توانست با فراغ بال توپ را به سمت دروازه پرسپولیس دفع کند، این بازیکن با عجله توپ را با ضربه سر به کرنر فرستاد و در ادامه همان توپ توسط گولسیانی وارد دروازه حسینی شد.

البته که با توجه به در پیش بودن 18 بازی دیگر تا پایان لیگ، جبران این اشتباه برای هافبک محبوب هواداران استقلال کار سختی نیست به خصوص که با مصدومیت آرش رضاوند، این بازیکن هم فرصت بیشتری برای بازی کردن پیدا خواهد کرد و می‌تواند خاطره این صحنه را از ذهن کادر فنی و هواداران دور کند.