ارسلان مطهری با وجود ثبت چهارمین گل خود در برابر پرسپولیس دو فرصت طلایی را در دیدار دیشب از دست داد.

ارسلان این‌گونه بهترین گلزن تاریخ دربی نشد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال استقلال شب گذشته در نود و نهمین شهرآورد پایتخت با دریافت گل در آخرین دقایق بازی از کسب یک پیروزی شش امتیازی برابر حریف دیرینه محروم ماند تا شانس صعود به رتبه اول جدول را از دست بدهد.

این اتفاق و ناکامی در شرایطی برای آبی‌ها رقم خورد که شاگردان ساپینتو در طول بازی فرصت‌های نسبتا خوبی برای گلزنی داشتند اما با بی‌دقتی یا خودخواهی مهاجمان، فرصت‌ها از دست رفت تا در نهایت اختلاف شکننده یک گل از بین رفته و با گلزنی گولسیانی، بازی به تساوی کشیده شود.

در این بین، ارسلان مطهری، مهاجم استقلال که به واسطه گلزنی دوباره برابر پرسپولیس جای بیشتری در قلب هواداران تیمش پیدا کرده، می‌توانست با گلزنی در لحظاتی که بازی با نتیجه تساوی و یک بر صفر به سود پرسپولیس پیش می‌رفت، تیمش را صاحب گل‌های بیشتری کند.

فرصت‌سوزی اول این بازیکن به لحظه‌ای برمی‌گردد که جعفر سلمانی در یک حرکت برنامه‌ریزی شده با پاس پشت دفاع سیلوا در قطر دروازه پرسپولیس صاحب توپ شد و با ارسالی دقیق توپ را به ارسلان مطهری در مقابل دروازه رساند اما اشتباه این بازیکن در تایمینگ باعث شد تا ضربه سر زننده گل دوم استقلال بیشتر توپ را از دروازه دور کند!

صحنه بعدی به لحظاتی برمی‌گردد که استقلال با یک گل از حریف خود عقب بود و ارسال خط‌کشی‌شده صالح حردانی به دهانه دروازه هواداران استقلال را نیم‌خیز کرد تا شاید گلی مشابه گل رودی ژستده در بازی برگشت فصل گذشته را جشن بگیرند اما ضربه سر شیرجه‌ای ارسلان مطهری در کمال ناباوری با اختلاف بسیار زیادی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در نهایت اما ارسلان مطهری در اوایل نیمه اول موفق به باز کردن دروازه بیرانوند شد تا در کنار مجتبی جباری و فرهاد مجیدی در ردیف بعدی برترین گلزنان استقلال در دربی پشت سر مرحوم مظلومی و علی جباری قرار بگیرد. هرچند اگر دو فرصت مناسب دیگرش در این بازی را گل کرده بود به تنهایی با شش گل به برترین گلزن تاریخ استقلال در ادوار لیگ تبدیل می‌شد.