برای مدیران بارسا عجیب است که هنوز هیچ پیشنهادی برای فروش ممفیس دی پای دریافت نکرده اند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، ممفیس دیپای در تابستان 2021 و به عنوان بازیکن آزاد به بارسلونا پیوست. قرارداد او با لیون تمام شده بود و رونالد کومان، مربی وقت بارسا، به جذب او اصرار داشت. دیپای قراردادی دو ساله با بارسا امضا کرد و حالا در انتهای فصل بار دیگر بازیکن آزاد خواهد بود.

 ستاره هلندی که در فصل جاری به دلیل ترافیک شدید در خط حمله و نیز یک مصدومیت طولانی از ماه سپتامبر تا شروع جام جهانی تنها دو بازی در لالیگا و لیگ بازی در لیگ قهرمانان انجام داده و 131 دقیقه در زمین بوده، قصد ادامه حضور در بارسا را ندارد و باشگاه نیز تمایل دارد همین زمستان او را بفروشد اما مدیران بارسا متعجبند که چرا برای چنین بازیکن ارزشمندی هیچ پیشنهادی نمی رسد.

مارکا در این رابطه گزارش داد که در بارسلونا به این اطمینان رسیده اند که دیپای خود مانع رسیدن پیشنهادات به باشگاه می شود. در واقع او به باشگاه های خواهان خود می گوید که تا پایان فصل صبر کنند چرا که قصد جدایی در زمستان را ندارد. دیپای می خواهد در انتخاب تیم بعدی خود آزاد باشد و تابستان بهترین تصمیم را بگیرد. او حتی با علم به اینکه شاید در نیم فصل دوم چندان به او بازی نرسد، قصد جدایی ندارد. روبرت لواندوفسکی، عثمان دمبله، فاتی، رافینیا و فران تورس بازیکنانی هستند که برای ژاوی در اولویت قرار دارند. گفته می شود یونایتد، رم و نیوکسل، باشگاه های خواهان دیپای در تابستان هستند.