عزت پور قاز مدافع و کاپیتان باتجربه هوادار می گوید از بازی در کنار جوانان تیم لذت می برد.

کاپیتان هوادار: در جدول پیشرفت خواهیم کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، هوادار در هفته ای که سپری شد، در استادیوم اختصاصی فولاد ارائه‌گر بازی خوبی در برابر حریف بود و در نهایت به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت.

کاپیتان و مدافع باتجربه تیم هوادار در خصوص این بازی می گوید: ابتدا باید از دست اندرکاران باشگاه فولاد تشکر کنم که چنین استادیومی را برای تیم فولاد مهیا کردند. چه خوب همه باشگاه ها در لیگ برتر چنین استادیومی را برای خود بسازند. در این صورت کیفیت فنی بازی های لیگ برتر هم افزایش پیدا می کند و از همه مهمتر در میادین بین المللی به موفقیت های بیشتری دست پیدا خواهیم کرد. اما بازی، بازی خوبی بود. از سوی هر دو تیم. ما بالاخره در جدول خود را پیدا می کنیم و پیشرفت خوبی در جدول رده بندی خواهیم داشت. شرایط جدول به گونه ای است که تیم ها با یک برد و باخت جایشان تغییر می کند. ما از نظر سبک بازی یکی از تیم های خوب لیگ برتر هستیم و شایسته هستیم در جایگاه بهتری قرار بگیریم. فولاد هم  همین طور.

عزت پورقاز در خصوص حضور بازیکنان جوان در ترکیب تیم هوادار گفت: بازی کردن در کنار جوانان لذت بخش است. البته کار راحت نیست و کمی هم سخت است به این خاطر که این بازیکنان کم تجربه و بعضا احساسی هستند اما این یک اتفاق خوب در تیم ما است. من هم چنین دورانی در فوتبال داشته ام و به خوبی می دانم این موقعیت برای بازیکنان جوان لذت بخش است. اگر جان و دل برای فوتبال بدهند و حرفه ای زندگی کنند، به سرعت پیشرفت خواهند کرد.

مدافع باتجربه فوتبال کشورمان پیرامون مطرح شدن نام ساکت الهامی برای هدایت تیم ملی گفت: من بیشتر دوست دارم در مورد مربیان ایرانی صحبت کنم. ما مربیان خوبی در ایران داریم که شایسته هدایت تیم ملی هستند. یکی از آنها هم ساکت الهامی است. من قبلا هم با ایشان کار کردم. دانش فنی خوبی دارد. به خوبی به بازیکنان انگیزه می دهد و بلد است با بازیکنان بزرگ رفتار کند. با قهرمانی در تراکتور و نساجی هم عیار فنی خود را نشان داد. اکنون خیلی از کشورها به استفاده از مربی بومی روی آورده اند و این را در جام جهانی 2022 هم دیدیم. شایسته است تیم ملی به مربی ایرانی اعتماد کند.