مهاجم صربستانی ذوب آهن می گوید انگار از خانه خود جدا شده، اما با خاطره ای خوش.

بی دو ف: در ذوب آهن انگار خانه خودم بودم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش “ورزش سه” دارکو بیدوف مهاجم صربستانی ذوب آهن در پایان فصل گذشته از این تیم جدا شد اما مجددا به درخواست باشگاه و کادرفنی به ایران بازگشت تا به خط حمله این تیم کمک کند اما تقریبا به او بازی نرسید تا مجددا سرنوشت این بازیکن خارجی سبزپوشان به جدایی ختم شود. وی در این مورد به خبرنگار ما گفت: در انتهای فصل قراردادم تمام شد و از ذوب آهن جدا شدم ولی به دعوت مدیریت باشگاه و مربی برای کمک به تیم برگشتم و در ۸ بازی فقط ۱۵ دقیقه به زمین رفتند و نمی‌دانم چرا مربی بیشتر از من استفاده نکرد و باید از او بپرسید. من یک بازیکن حرفه ای هستم و همیشه تلاشم را کردم. 

این مهاجم بلندقامت در مورد اینکه بعد از گرفتن جشن کریسمس و مراسم خداحافظی ایران را ترک کرد توضیح داد: بله کریسمس را جشن گرفتیم و با خاطرات خوب ذوب آهن را ترک کردم.

وی در مورد تجربه بازی و زندگی در ایران عنوان کرد: ذوب آهن خانه دوم من است و آنجا احساس میکردم در خانه هستم. ایران کشور زیبایی است در آن احساس راحتی می کنم و دوستان زیادی پیدا کردم.

بیدوف در پایان یادآور شد: از همه هواداران، مدیریت باشگاه و کادر حرفه ای ذوب آهن برای همکاری تشکر می کنم و برای این تیم در ادامه فصل بهترین ها را آرزو دارم.